Pohodli a vykon i na delsi trasy, presto stale velmi obratna ve meste.
Motorka koupena od Motosalone Vysehradska
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Vespa PX 150: Dal jsem prednost modernimu pojeti, bezpecnosti a pohodli. I kdyz PX je PX.
První dojmy - Prechod na velky ram byl trochu sok, jezdil jsem rok a pul na vespe 50 a tak jsem byl u vytrzeni i ze zatahu a maximalky. Sedli jsme si rychle, ovladani je opravdu snadne a vespa se ridi lehoucce.
Motorku bych doporučil pro - Opravdu pro kazdeho.
Doplňky na motorce - Pridal jsem male plexi - velke se mi nelibi, nevidim pres nej a neustale jsem si daval celicka do helmy. Dodelal jsem zasuvku 12V pod sedlem. Jinak jsem zastance originalniho stavu a originalnich dilu, zadny tuning! Nechci obetoval spolehlivost na ukor zanedbatelnemu zvyseni vykonu.
Recenze
Dalo by se rict, ze je to muj vysneny stroj. Nez jsem ji koupil, mel jsem v hlave nekolik predstav o tom, na cem budu jezdit - mel jsem ET2 a chtel jsem ji doplnit necim, s cim by se dalo jet i dal.
Chtel jsem nove nebo pouzite PX 125/150/200, ale po dlouhem zvazovani a faktu, ze na nove PX bych musel cekat az do podzima jsem dal na radu kamarada a dal prednost modernimu 4taktu. A udelal jsem dobre. GTS je bezpecna (kotouce vpredu i vzadu), komfortni (nastavitelne predpeti zadnich tlumicu), vykonna (ve verzi 250 21 koni) a v neposledni rade taky nadherna. Muzu na ni jezdit ulickama Prahy, klickovat na magistrale, ale taky svistet 120 na dalnici smer more.
Proste paradni, prakticky, relativne rychly a pohodlny denni spolecnik.
Maximalka je v omezovaci nejakych 140 km/h.
V cervnu 2011 sem na ni jel na trase Praha – Salzburg – Orli hnizdo – Grossglockner – Tolmezzo – Grado – Trieste – Venezia – Padova – Lago di Garda – Praha. Posledni etapu Lago di Garda – Praha jsem dal sam a na jeden zatah. Je to bozi stroj, Unava zadna.
V cervnu 2012 jsem na ni podnikl 5000km dlouhou cestu Praha – Jena – Erfurt – Kassel – Venlo – Oostende – Calais – Dover – Ipswich – Nottingham – Manchester – cely Wales – Bristol – Bath – Londýn a zpet. Vse naprosto bez zavad a v pohode. Jen to pocasi!
Clanek o expedici je zde: http://skutrmania.cz/clanek/367-expedice-anglie-2012-a-vespa-world.html
Unor 2013 - mimo obvyklou udrzbu preventivne vymenen i predni tlumic a kola dana do cerneho komaxitu
prosinec 2013: Vespe je pres dva a pul roku, najeto ma 36tis, zadne poruchy - kvuli pravidelnemu servisu. Ani zadne nehody a to jezdim kazdy den do prace pres celou Prahu. Vymena pouze spotrebnich dilu: remen, valecky, pneumatiky, olej, desticky. Ackoliv nemam rad tuning, na pristi rok zvazuji nasadit Malossi Multivar, protoze muj stavajici variator a pruziny ve spojice uz budou stejne potreba preventivne vymenit.
Super litáš!!
Přibyly nějaké daleké cesty??
moc se mne libi cetovatelske nadseni. 10b.
Ahoj, no hlavně Vespa je se svýmy tvary jeden z nekrásnějších skutrů
, na dnešní dobu retro tvary, ale to je ono
Tak at se kola kroutí dál
10b
Smekám
Tady je přesně vidět že cestovat se dá na všem a člověk nemusí mít ověšený BMW všema nesmyslama
10b