Už pomalu babička, ale pořád plná síly.
První dojmy - Vespa nadchne na první pohled svým nezaměnitelným designem. I přes značnou modernizaci se italům stále daří držet odkaz na původní modely z konce 40.let. Díky malým kolům a živému motoru je neskutečně hravá (i když oproti PX je těžká).
Doplňky na motorce - Mimo zmíněný variator a laďák mám nosič, kufr, plexi (twin Faco a velké, podle počasí). V zimě vozím deku a celoročně ovčí kůži na sedačce.
Recenze
Na Vespičce už jsem něco projel,podíval jsem se s ní k moři, do hor i na spoustu srazů. Jedná se o model, který není přiškrcený. Mám malossi variator a laděný výfuk a tak se reálná maximálka posunula někam ke 140km/h. Na dálnici se dá ale dlouhodobě držet cca 120km/h.
Vybral jsem si jí samozřejmě kvůli tomu, že to je Vespa Logicky tento výběr totiž nedává smysl, oproti konkurenci je hůř vybavená, má menší výkon, jsou na ní dražší díly, stojí skoro dvojnásobek, má malý dojezd...ale prostě Vespa a právě proto bych si jí vybral znovu.
Ofcovrahu!!
Moc pěknej kousek a to sedlo z ovečky je teda bomba ani jsem netušil, že Vespa se dělá v takovým objemu. Ať to jezdí
Krasavice, stáří nevadí. Mám taky italský skútr, ale Vespa je jediná.
Tak ať to sviští, Vespa forever