renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Vespa GTS 250 (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tomzak
Vloženo 28.5.2011
Aktualizováno 20.6.2015
Zobrazeno 4 843x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodli a vykon i na delsi trasy, presto stale velmi obratna ve meste.

Motorka koupena od Motosalone Vysehradska

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Vespa PX 150: Dal jsem prednost modernimu pojeti, bezpecnosti a pohodli. I kdyz PX je PX.

První dojmy - Prechod na velky ram byl trochu sok, jezdil jsem rok a pul na vespe 50 a tak jsem byl u vytrzeni i ze zatahu a maximalky. Sedli jsme si rychle, ovladani je opravdu snadne a vespa se ridi lehoucce.

Motorku bych doporučil pro - Opravdu pro kazdeho.

Doplňky na motorce - Pridal jsem male plexi - velke se mi nelibi, nevidim pres nej a neustale jsem si daval celicka do helmy. Dodelal jsem zasuvku 12V pod sedlem. Jinak jsem zastance originalniho stavu a originalnich dilu, zadny tuning! Nechci obetoval spolehlivost na ukor zanedbatelnemu zvyseni vykonu.

Recenze

Dalo by se rict, ze je to muj vysneny stroj. Nez jsem ji koupil, mel jsem v hlave nekolik predstav o tom, na cem budu jezdit - mel jsem ET2 a chtel jsem ji doplnit necim, s cim by se dalo jet i dal.
Chtel jsem nove nebo pouzite PX 125/150/200, ale po dlouhem zvazovani a faktu, ze na nove PX bych musel cekat az do podzima jsem dal na radu kamarada a dal prednost modernimu 4taktu. A udelal jsem dobre. GTS je bezpecna (kotouce vpredu i vzadu), komfortni (nastavitelne predpeti zadnich tlumicu), vykonna (ve verzi 250 21 koni) a v neposledni rade taky nadherna. Muzu na ni jezdit ulickama Prahy, klickovat na magistrale, ale taky svistet 120 na dalnici smer more.
Proste paradni, prakticky, relativne rychly a pohodlny denni spolecnik.
Maximalka je v omezovaci nejakych 140 km/h.

V cervnu 2011 sem na ni jel na trase Praha – Salzburg – Orli hnizdo – Grossglockner – Tolmezzo – Grado – Trieste – Venezia – Padova – Lago di Garda – Praha. Posledni etapu Lago di Garda – Praha jsem dal sam a na jeden zatah. Je to bozi stroj, Unava zadna.




V cervnu 2012 jsem na ni podnikl 5000km dlouhou cestu Praha – Jena – Erfurt – Kassel – Venlo – Oostende – Calais – Dover – Ipswich – Nottingham – Manchester – cely Wales – Bristol – Bath – Londýn a zpet. Vse naprosto bez zavad a v pohode. Jen to pocasi!
Clanek o expedici je zde: http://skutrmania.cz/clanek/367-expedice-anglie-2012-a-vespa-world.html




Unor 2013 - mimo obvyklou udrzbu preventivne vymenen i predni tlumic a kola dana do cerneho komaxitu



prosinec 2013: Vespe je pres dva a pul roku, najeto ma 36tis, zadne poruchy - kvuli pravidelnemu servisu. Ani zadne nehody a to jezdim kazdy den do prace pres celou Prahu. Vymena pouze spotrebnich dilu: remen, valecky, pneumatiky, olej, desticky. Ackoliv nemam rad tuning, na pristi rok zvazuji nasadit Malossi Multivar, protoze muj stavajici variator a pruziny ve spojice uz budou stejne potreba preventivne vymenit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pes69
Pes69 napsal 10.08.19 v 15:48 10b.

Super litáš!!

Přibyly nějaké daleké cesty??

rupair
rupair napsal 10.09.16 v 09:25 10b.

Paráda.

erix7
erix7 napsal 09.04.14 v 16:43

moc se mne libi cetovatelske nadseni. 10b.

464646
464646 napsal 17.12.13 v 14:57

Ahoj, no hlavně Vespa je se svýmy tvary jeden z nekrásnějších skutrů , na dnešní dobu retro tvary, ale to je ono Tak at se kola kroutí dál 10b

Petr_TA
Petr_TA napsal 17.12.13 v 09:55 10b.

Smekám
Tady je přesně vidět že cestovat se dá na všem a člověk nemusí mít ověšený BMW všema nesmyslama
10b

Více komentářů



TOPlist