Ideální motorka pro mě, jezdím sní defakto stále jenom a jenom na silnici a myslím si, že je naprosto ideální na zažátek.
První dojmy - Super Motorka.Pro začátek jsem sni velice spokojen, ale každá motorká ma své mouchy.Nejedná se o nějak extrémně rychlý stroj, ale myslim si že v terénu a na ty naše pos*né silnice je uplně ideální.
Recenze
Model BMW F 650 byl vybaven jednoválcovým kapalinou chlazeným motorem Rotax a montoval se v Itálii na výrobních linkách Aprilie, stejných, ze kterých sjížděly i Aprilie Pegaso. To byl možná jeden z důvodů, pro který skalní příznivci značky pohlíželi na tento typ s jakýmsi despektem. Od loňského roku je však již všechno jinak.
V roce 2000 byl totiž na trh uveden nový model F 650 GS, který má s původním „efkem“ společnou pouze koncepci a charakter stroje, který, přestože se tváří jako terénní, je určen spíše pro jízdu po silnicích (i když lehčího terénu v podobě lesní či polní cesty se nezalekne).
BMW F 650 GS se už nevyrábí v Itálii, ale v Berlíně, odkud pocházejí i ostatní motocykly BMW (tedy žádné Bavorsko, přestože sídlo BMW je v Mnichově). Pohonnou jednotku tvoří kapalinou chlazený jednoválec objemu 652 ccm se suchou skříní, který byl vyvinut opět ve spolupráci s firmou Rotax, ovšem tentokrát speciálně pro tento stroj. Díky hi-tech vybavení, mezi které patří především elektronicky řízené vstřikování paliva, řízený katalyzátor a čtyřventilová technika s dvěma vačkovými hřídeli, patří k nejlepším motorům v této kategorii a zároveň také jedním z nejekologičtějších.
V této souvislosti je potřeba se zmínit o celkovém designu motocyklu, jehož dominantním prvkem je právě plnicí hrdlo nádrže. To je zcela netradičně umístěno na pravé straně pod sedlem spolujezdce. Navíc je vybaveno rozměrným leteckým uzávěrem, díky němuž je prostě nepřehlédnutelné. V místě, kde byste obvykle palivovou nádrž hledali, je pod plastovým krytem umístěna sací komora a olejová nádrž. Dalším výrazným designérským prvkem je přední klínovitý blatník, na který tvarově navazuje již zmíněný kryt sací komory s elegantním žebrováním v prolisech po stranách. Přední část stroje dotváří ještě „kaplička“ s větrným štítkem a agresivně vyhlížejícím trojúhelníkovým světlometem. Na zádi naopak vyniká pohodlné a široké sedlo zakončené dvojicí madel pro spolujezdce, která plynule přecházejí v nosič zavazadel. Nesmíme zapomenout ani na již zmíněné mohutné výfukové koncovky a na typickou zástěrku za zadním kole.
Není lepší 350 než to bmw
tady nejde jinak než 10b