renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sseba1
Vloženo 18.5.2011
Aktualizováno 29.9.2013
Zobrazeno 3 282x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 12.06.2011, Uskutečněno: 02.06.2011, Stav tachometru: 25000 km, Zhlédnuto: 31x


Když už jsem měl moto hezky odstrojenou kuli spojce, nedalo mi to a zaměřil jsem se n tolik diskutované rychlospojky na benzín, při sundavání nádrže jsem byl opravdu hodně obezřetný, neb jsem byl poučen z různých fór o Caponordech, že to je právě ta kritická chvíle, při které dochází k nechtěné likvidaci spojek. Nestalo se tak, naopak jsem si říkal, jak se to vůbec komu mohlo stát, spojka mi přišla dost pevná na odlomení, nicméně trn, který vychází přímo z nádrže už předchozímu majiteli asi nesloužil jak měl a tím mi usnadnil práci alespoň s tímhle dílem.Každopádně, pravda je, že plastu moc přítomnost tepla nesvědčí a tak se může stát že se spojka jednoho ošklivého dne vyhřeje,praskne a efekt je stejný jako když si ji utrhnu sám. Benzín začne stříkat na rozpálený válec a já budu mít tak tak co dělat,abych vytáhnul buřty, potom co zastavím a budu se hřát od nejdražšího ohně v mým životě. Takže, jsem se jal sehnat rychlospojky kovové, nikde se mi moc nedařilo a tak jsem pročetl zdejší forum a objevil odkaz najistou firmu dex.cz . Pln nedůvěry v dodací lhůtu a správnost objednávkových kodů jsem učinil objednávku,naštěstí zboží bylo skladem a doma jsem ho měl za tři dny. Pak jsem měl celý pracovní den mírnou závrať z toho, že spojky nebudou pasovat na hadice. Pasovali hurá!!! Problém byl následovně už jen jeden, sehnat firmu, která bude ochotná nalisovat na teflonovou hadici kovovou rychlospojku! Objel jsem hory, doly,Humna čerta, ďábla až jsem po lopotění od čerta k ďáblu dorazil do Chrášťan(u Prahy) kde sídlí firma Rejlek, fabrika to byla vzkutku velká a byť přesto že jsem tam šel otravovat s takovou drobností, myšleno oproti měřítku jejich výroby, rádi se o mě počali starat, ale práce to nebyla jednoduchá, protože hadice nemá standardní rozměr na nasilování, po chvíli usilovného přemýšlení a práce mi s upravným lisovacím prstencem hadici napevno zajistili a řekli si směšných 78Kč což mě přišlo až skoro nerentabilní úměrně vynaložené energii a času a nechal jsem jim pro jistotu i na pivo!Takže pokud ve Středních čechách, potažmo v Praze nevíte kudy kam,nezoufejte, cestu jsem našel! A to je konec milé děti, spojky jsem zapojil, šťastně pouštěli benzín dokud nedošel...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • oprava přepákování +kyvka

    Po delší cestě v plné polní po Rumunsku se více začalo ozívat přepákování a tak nezbylo, než se na nej mrknout, neb mě lupání při propružení začalo víc a víc znepokojovat...postupně přidám fotky, názvy dílů a postup,kter

    Typ: Oprava
    Vloženo: 12.07.2017
    Uskutečněno: 12.07.2017
    Tachometr: 50000km
  • Výměna ložisek kol a rozety

    Běhěm příprav na sezonu jsem zjistil,že jedno z ložisek na předním kole má téměř zemědělkou vůli a to i přesto, že obě ložiska byla před cca 3 lety měněna. Neváhal jsem a zkoušel jsem ložiska demontovat, což se setkalo s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2017
    Uskutečněno: 12.05.2017
    Tachometr: 48000km
  • Výměna palivového filtru

    Při odstrojení a rozebrání moto jsem dostal impuls od známého s Caponordem na výměnu palivového filtru,který měl hoodně zanesený a téměř neprůchodný, objednal jsem tedy nejpodobnější možný filtr s cenou okolo 30kč a vrhl

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.03.2017
    Uskutečněno: 28.03.2017
    Tachometr: 47000km


TOPlist