Sezona je v plném proudu a na delší cesty je absence topcase na moto zcela vyloučená, po zevrubném prozkoumání se zdálo, že původní plotna od kufru se nikterak nedá napasovat na zadek Cápa, rozhodně se mi nechtělo dávat Kalouskovských 1800Kč za origo plotnu z yshopu, takže jsem se po garáži porozhléédl a začal přemýšlet.Nejjednodušší varianta byla ze dvou silných plocháčů udělat lyžiny pod plotnu, ke kterým se samotná plotna chytí šrouby nebo nýti a následovně se přes pasy celá plotna chytne na 4 šrouby Cápa na zadním prostoru pro plotnu. Pásky jsem rozměřil podle děr a udělal v nich čtyři základní oválně díry na přichicení k moto(na každý pás dvě díry) a pak následovalo sladění děr k plotně, navíc pro maximální pevnost bylo potřeba ještě 6 děr o průměru šroubu 5 ( 3 díry do pásu). Když všechno sedělo jak mělo, pásy jsem nastříkal a druhý den na pevno přichytil k plotně širokoplošnými podložkami a opatřil čumící šrouby kloboučkovou matkou! Šrouby na uchycení plotny jsem použil zapuštěné a do pásů jsem vyvrtal lehký konický zážez velkým vrtákem tak, aby hlava šroubu lícovala co nejvíce s pásem. Pod pásy bylo ještě třeba do zapuštěných děr v plastu v otvorech na šrouby dát podložky, aby se po přitáhnutí šroubů k moto nepoškodil plast pod pásy. Jako poslední bylo ještě potřeba opatřit plotnu dvěma otvory na průbežný šroub skrz pásky až dolů do závitu v rámu, tím se celý komplet maximálně zpevnil. Ono to funguje, plotna drží jako přibitá a za pár hodin času a 150Kč Snad to někomu pomůže.
Vlastník | sseba1 | |
---|---|---|
Vloženo | 18.5.2011 | |
Aktualizováno | 29.9.2013 | |
Zobrazeno | 3 283x |