PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sseba1
Vloženo 18.5.2011
Aktualizováno 29.9.2013
Zobrazeno 3 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 16.06.2011, Uskutečněno: 11.06.2011, Stav tachometru: 25000 km, Zhlédnuto: 13x


Sezona je v plném proudu a na delší cesty je absence topcase na moto zcela vyloučená, po zevrubném prozkoumání se zdálo, že původní plotna od kufru se nikterak nedá napasovat na zadek Cápa, rozhodně se mi nechtělo dávat Kalouskovských 1800Kč za origo plotnu z yshopu, takže jsem se po garáži porozhléédl a začal přemýšlet.Nejjednodušší varianta byla ze dvou silných plocháčů udělat lyžiny pod plotnu, ke kterým se samotná plotna chytí šrouby nebo nýti a následovně se přes pasy celá plotna chytne na 4 šrouby Cápa na zadním prostoru pro plotnu. Pásky jsem rozměřil podle děr a udělal v nich čtyři základní oválně díry na přichicení k moto(na každý pás dvě díry) a pak následovalo sladění děr k plotně, navíc pro maximální pevnost bylo potřeba ještě 6 děr o průměru šroubu 5 ( 3 díry do pásu). Když všechno sedělo jak mělo, pásy jsem nastříkal a druhý den na pevno přichytil k plotně širokoplošnými podložkami a opatřil čumící šrouby kloboučkovou matkou! Šrouby na uchycení plotny jsem použil zapuštěné a do pásů jsem vyvrtal lehký konický zážez velkým vrtákem tak, aby hlava šroubu lícovala co nejvíce s pásem. Pod pásy bylo ještě třeba do zapuštěných děr v plastu v otvorech na šrouby dát podložky, aby se po přitáhnutí šroubů k moto nepoškodil plast pod pásy. Jako poslední bylo ještě potřeba opatřit plotnu dvěma otvory na průbežný šroub skrz pásky až dolů do závitu v rámu, tím se celý komplet maximálně zpevnil. Ono to funguje, plotna drží jako přibitá a za pár hodin času a 150Kč Snad to někomu pomůže.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • oprava přepákování +kyvka

    Po delší cestě v plné polní po Rumunsku se více začalo ozívat přepákování a tak nezbylo, než se na nej mrknout, neb mě lupání při propružení začalo víc a víc znepokojovat...postupně přidám fotky, názvy dílů a postup,kter

    Typ: Oprava
    Vloženo: 12.07.2017
    Uskutečněno: 12.07.2017
    Tachometr: 50000km
  • Výměna ložisek kol a rozety

    Běhěm příprav na sezonu jsem zjistil,že jedno z ložisek na předním kole má téměř zemědělkou vůli a to i přesto, že obě ložiska byla před cca 3 lety měněna. Neváhal jsem a zkoušel jsem ložiska demontovat, což se setkalo s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.05.2017
    Uskutečněno: 12.05.2017
    Tachometr: 48000km
  • Výměna palivového filtru

    Při odstrojení a rozebrání moto jsem dostal impuls od známého s Caponordem na výměnu palivového filtru,který měl hoodně zanesený a téměř neprůchodný, objednal jsem tedy nejpodobnější možný filtr s cenou okolo 30kč a vrhl

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.03.2017
    Uskutečněno: 28.03.2017
    Tachometr: 47000km


TOPlist