Byl druhý květnový svátek, bylo konečně hezky. Domluvil jsem se ze Panem soustružníkem, že mi přiveze do Rakovníka na pumpu vytočené šrouby, kreré přijdou do springrovky na Haryka. V HD jsem den před tím vyměnil svíčky. Po obědě ke mě přijel kamarád na malém endůru a vyrazili jsme. Když jse přejeli přejezd, asi po jednom km od garáže, jela najednou mašina jen na jeden válec. Protože jsme byly v Rakovníku domluveni na konkrétní čas, tak jsme se opravou nezabývali a vrátili jsme se přískoky do garáže pro Dragstára. Přesedlali jsme a mohlo se jet. Přejeli jsme Berounku a po 20km, když jsme přejížděli přejezd upadnul mi z Drakouše horní výfukový tlumič. Kámoš co jel za mnou se tak lekl a ve snaze vyhnout se rotujícímu předmětu na silnici, zvolil cestu pangejtem. Zastavili jsme a chvíli dumali co s tím. Výfuk byl dost horký. Nakonec jsme ho přivázali šátkem a jelo se dál. V Rakovníku jsme ještě chvilu čekali. Protože bylo po dlouhé době krásně, byla benzinka plná motorek. Soustružník nakonec přijel na nově pořízené Kewě KLE. Pokecali jsme a vyrazili domů po opačném břehu berounky, přes Kralovice a Plasy. Zbytek cesty byl bez komplikací. Haryk dostal nové šrouby do horních brýlí. Závada na HD byla ve zmetkové svíčce. Tak jsem tam namontoval ty původní a bylo zase vše OK. Prasklý držák na výfukového tlumiče na Yamaze jsem udělal v týdnu ze silnějšího materiálu. Jen ty škrábance na mě trochu mrzely.
Vlastník | Křesťan | |
---|---|---|
Vloženo | 30.9.2007 | |
Aktualizováno | 15.9.2014 | |
Zobrazeno | 20 830x |
Tak to byl výlet plný adrenalinu, ale nakonec všechno dobře dopadlo, to je podstatné