jawa ČZ 150, model 352, rok výroby 1955, kompletní a všechy díly originál
Výška jezdce: 174 cm
Recenze
Motorku jsem objevil ve strýcově garáži a zjistil, že je mého otce (stála 20 let v garáži a po natankování benzínu a jednoduchém pročištění šla nastartovat!!), a tak jsem na ní začal jezdit (na základce po polňačkách bez papírů. Pak jsem ji na dlouhá léta odstavil opět do garáže. V roce 2010 jsem se rozhodl, že ji vyhodím. Stav byl katastrofální. Kamarád mě přesvědčil a tak začala probíhat renovace. V současné době je plně pojízdná (oprava výhradně originálními dobovými díly) a čeká na renovaci barvy a chromování.
Díky kluci za názory. Nechal sem si poradit už před časem. Chtěl sem totální renovaci, ale byl jsem několika veteránisty od toho zrazen, že v žádným případě nemám do origo (byť nestandardní) barvy zasahovat a nechat! Takže tak činím. Přechromovávat se bude, co patří být chromové, kastlíky byly již nově nalakovány, to je vidět z fotek. A tím končím. Na veteránské papíry jsem dostal vynikající hodnocení: původní autentický originálni stav a tak to chci nechat. Aktuální fotky nafotím. Momentálně je na renovaci elektrorozvodů (dělalo to bordel a nechtělo svítit). Navíc jsme to nemohli zapojit sami s kámošem, protože jsme zjistili, že ve schématu v originál dobových materiálech je chyba. Platí jiné schéma.
Veteran po otci.. nechat doma i kdyby na chleba nebylo! ja věnoval pařeza po pradědovi..mooc lituju.
Dle nově nalakovaných kastlíků ale předpokládám, že jsi tak taky udělal (a zbytek nelakoval). Jinak chromované věci, co jsou zapatlané stříbřenkou - ty klidně přechromovat.
Nechal bych ji v tom stavu jak je. Když to bude nově nalakované - nikdo nebude věřit, že to tak bylo originál (a nehrozí, že bys kohokoli přesvědčil že ano). Takto je to zachovalá patinovka s jistou hodnotou. Každý originální (i se šrámy) motocykl má větší hodnotu než jakákoli podařenější renovačka! Ale opravdu zajímavé...
Máš nějaké okruální foto?