Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 120000 |
Pohodlí (mám vyšší plexi), všestrannost, pružný motor s krásným zvukem (i s originálním výfukem). TA je stroj který je pro mě jako stvořenej, skvělě vyvážená dávka všeho co od motorky potřebuju.
Do terénu si zatím netroufám, nemám zkušenosti a nerad bych ji ublížil. Palivoměr - lepší než nic, ale lineární průběh se tomu říkat nedá. Ale účelu vyhoví, když je ručka úplně dole tak jsou tam max 1-2litry. Na delší dálniční přesun 130-140km/h už to není nejpohodlnější, motor točí příliš vysoké otáčky, bere přes 6l/100km. A chce to deflektor na plexištít.
Moje úpravy |
LED brzdové světlo do topcase. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.8 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,025 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Servisní síť | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Ceny náhr. dílů | |
Ceny servisu |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 350-400 |
Obecné
Moje závady | Zatím nic, jen občas zazlobí HIS. Najeto (2015) celkem 65 000km, z toho já 38 000km, jen běžný servis (olej, filtry, destičky, kapaliny) Bohužel původní baterka (Yuasa v aktuální ceně přes 3000) vydržela necelé 4 roky a přesně 29000km. Nově koupena Banner 11Ah 230A v ceně 1800,-. V mém případě se velmi drahá Yuasa moc neukázala, 4 roky mi přijdou dost málo. Honda jezdí a dělá radost. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Řetěz ČZ 525 SDZ vydržel asi 23 000km, ale údržbě jsem občas moc nedal a často jezdím po prašných necestách. Druhý stejný ČZ řetěz opět asi 21 000km, nebyl vytahaný ale vypadaly X-kroužky a začal reznout. Ale opět dostal dost zabrat. V roce 2016 nasazen DID X-ring, uvidíme. Nejdřív pneu Metzeler Tourance (25 000km přední, 18 000km zadní), nyní obě Mitas E-07, (zadní 20 000km a ještě je dost vzorku, přední zatím 10 000km). Olej Motul 5100. Filtry co se namane, svíčky NGK. Přední desky stále originál !!! Kotouče původní. Vzadu Goldfren S3, 40 000km !, ale asi dost tvrdé a kotouč trochu odrbaly. Od jara 2016 zkouším DP115 od Motozloch, stejně je kotouč zralý na výměnu. Aku Banner po 5. letech dosluhuje, nevím jestli přežije sezónu. |
Sport
Použité pneumatiky | Nejprve pd prvního majitele Dunlop Trailmax 607. 9/2011 - vzadu nová guma Metzeler Tourance. 9/2013 - Tourance vzadu vydržela 18 000km a ještě by asi něco dala, ale měnil jsem řetěz a vzal jsem to společně. Otestuju Mitas E-07. 9/2014 po 25 000 km vpředu Metzeler Tourance ojetá, nasazena též Mitas E-07. 2/2015 Na zadní Mitas E-07 najeto skoro 20 000km a stále slušný vzorek, přední s 10 000km též OK. Mitas E-07 se zatím pro moje účely (silnice, rozbité okresky, občas šotolina, na kolínko nejezdím) osvědčila, ani na mokru není problém, ale jezdím spíš opatrně. Jen je zadní trochu dohranata, ale projevuje se to zatím spíše jen "drsňáckým" hučením při náklonu. zatím bez defektu, ťuk ťuk. |
---|---|
Použité destičky | vzadu nově Goldfren S3 (32 800km) |