Suzuki TL 1000S (1997)

Vlastník BORN
Vloženo 22.1.2011
Aktualizováno 26.10.2015

TL 1000 s vlastním teprve krátce, mohu o něm říct že je to jedinečný stroj, který se chová i jede přesně tak jak vypadá !!

První dojmy - Moje první dojmy, byli ještě dřív než jsem jí vlastnil, svezl mně kamarád a jelikož mi půjčil velkou helmu ještě k tomu na motokros tak pří prvním zátahu jsem cítil že mi helma odlítne a když mu klepu na rameno ať zpomalí tak si to špatně vysvětlil a začal ještě víc přidávat že jsem měl pocit že máme přední kolo ve vzduchu byla to paráda ...!

Tahle motorka se mi líbila už dávno a dlouho.. snad ještě předtím než spatřila světlo světa, super vzhled a výkon v jednom! Ještě po staru... né jak teď...
Zatím na ní mám najeto leda h... jelikož sem hned po koupi zadřel kliku ( asi zanedbaná údržba předchozího majitele ) takže mě čeká hodně práce než bude v cajku! Jinak, když TL jede tak je to super zážitek,který umí jen 2V ten zvuk a zátah od spodu co tě nekonečně baví a když se začne nečekaně zvedat tak to je teprv masáž ( i v trenkách ) !! V zatáčkách se to musí umět ( neumím ) trochu jí pomoct a spolehnout se na ní pak krásně cejtíš jak drží na asfaltě. Cestování není problém, jen trochu bolí zápěstí pravé ruky a musíš častěji tankovat, má žízeň jako já! Všechno je o zvyku, je fakt že umí pěkně vycvičit i vytrestat nesmí se podcenit je to prostě TELE! Moje úpravy zatím nic moc, kuchnul sem airbox, jiný blinkry, teď budu dávat šesti pístky brzdy, akvárko, možná klín pod motor ( ale je to macek tak nevím...možná si ho vyrobím ) tak jako kryt sedla, dál plánuju pancéřky, plexi, zadní tlumič bitubo nebo Öhlins protože původní rotačák mě nefungoval vůbec teď ho měním za stejnej ale snad bude makat, dále ukazatel zařazené rychlosti GIPRO a v budoucnu nový lak a spoustu jiných drobností ...

Tak motocykl už mám dlouho, a pořád se na něm učím, je to zvláštní tvor ! Pořád se mění, ale nikdy se ho nevzdám kor když vidím kam ty nový motorky spějou (většina)

Todd_Lukas
Todd_Lukas napsal 14.11.18 v 12:48 10b.

Piki
Piki napsal 04.11.18 v 16:36 8b.

Jo, je to paráda, jen by to chtělo více popisu v denících...

žufan.
žufan. napsal 08.07.16 v 09:14 10b.

mates.tl
mates.tl napsal 19.03.16 v 21:39 10b.

kamarade muj zlatej ,,no parada ,chvalim odemne za 100b kdyby to slo ,,tak jen 10b ,,

-Jandys-
-Jandys- napsal 26.10.15 v 20:25

A s tou kyvkou no bomba !!!