Moje Jawka, když jsem jí koupil tak byla trochu zanedbaná, protože se o ní předchozí majitel málo staral, ale časem jsem ji dal do perfektního stavu a jezdí tak, jak má.
Dne 28.1.2011 jsem ji prodal novému majiteli. Ať mu slouží tak dobře jako mě!!!
Recenze
Když jsem ji kupoval, tak mi majitel ukázal jen číslo rámu
Žádné další údaje na ni nebyly vyraženy... Techničák má z roku 1973 To byla jediná věc, co mi trochu vadila...
Jinak motocykl jel, tak jak měl. Na evidenční kontrole trochu protestovali, ale asi po třech větách místního technika jsem poznal, že to je skutečnej "znalec Jawy" a odjel jsem. Na druhé evidenčce mi to udělali bez protestů.
Takže Jawa byla konečně moje.
Jelikož jsem chtěl mít Jawku v Top stavu tak začal ten správnej kolotoč
Různá potvrzení z Jawy ohledně typu motoru,typu rámu, vyražení nového čísla motoru, protože bývalý majitel měnil kartery. Nebo to alespoň tvrdil.
No a po dvou měsících úřadování byla jawa v pořádku i papírově. Jen ten rok narození jí už nikdo nevymaže. Ale ten nejezdí.
Další věc, do které jsem se pustil byly úpravy a opravy podle mých představ.
Jawka dostala nové gripy, na kola dostala nový černý komaxit, nové náplně. Jezdí perfektně!
Mimo sezóny byl dostatek času na vylepšování toho, co konstruktéři Jawy už nechtěli nebo nemohli udělat.
Na řadu přišlo slícování a vyleštění sacích a výfukových kanálů. Lehce jsem nechal snížit hlavy a upravit tlumiče výfuků firmou TK Moto. Tlumiče dostaly místo přepážek tlumící vatu...
Žárovky v přístrojové desce nahradily LEDky.
Dále jsem prořízl clonku v sání a přetryskoval jsem karburátor na správné hodnoty. Dále dostal karburátor přímý filtr sání a motor dostal bezkontaktní zapalování IMF Soft.
Konečně začal být prostor pro ladění. Takže asi po měsíci testovacích jízd, úpravách předstihu v různých otáčkách a volby bohatosti směsi byl motocykl na běžný provoz. Při "normální" jízdě nežral a měl průběh výkonu, jaký bych asi očekával.
Minulou sezónu dostala Jawka nový brzdový kotouč, repasoval jsem brzdič a taky dostala novej moderní usměrňovač. Ten jsem sehnal z vyřazeného, ale nového měniče Ne, že by byl potřeba, ale prostě se mi líbil víc, než ten starej...
Hlavní myšlenka přestaveb byla ta, aby se v případě potřeby dalo vše vrátit do původního stavu. A myslím, že se mi to tak z 90% povedlo.
Ještě mám doma připravený palivoměr a elektronický otáčkoměr, ale to už přenechám někomu jinému.
Teď už mám japonce. Sen, o kterém jsem si ani neodvažoval snít. Kawasaki ZX9-R Ninja 2003.
To je tak celá historie moje Jawky.
No, já ji ještě mám... A prodám ji, protože potřebuju peníze. A na dvou motorkách jednou prdelí jezdit nemůžu. Kdybych mohl, tak si ji nechám.
hezky, pekne si to vyvalel a pak ses ji zbavil a koupil japoncika, jeste ze se takhle o jawu nestara kazdy
nj- koukám teda, že to pořádnej mazel
Ještě na tom makám, vše se dozvíte. O to Vás nemůžu ochudit