renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Dirtbike & Pitbike Pitbikes (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Skmoto
Vloženo 31.10.2010
Aktualizováno 22.4.2014
Zobrazeno 9 827x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Apollo Orion AGB 37 CRF 140 ccm...výborná hračka na odreagování se :)

Více fotografii

První dojmy - super hravá

Recenze

Pitbike značky Orion o obsahu 125 ccm s výkonem 9,5 kW při 9500 ot/min
4-takt, 4 stupně rychlosti, max. rychlost cca 90km/h , váha 65 kg

Nalítal jsem za víkend 8 mth...co se týká podvozku, tak přední vidlice by mohla být tužší a zadek je akundrát, ale stejně ho časem vyměnim za kvalitnější a plně nastavitelnej DNM tlumič. Nejlepší je jezdit na třetí rychlostní stupeň. Jednička je děsně moc krátká dvojka je dobrá do hustého bláta a čtyřka je tam fakt jen na přejezd po asfaltu někam do pole nebo lesa. Spotřeba paliva je zanedbatelná :) něco málo přes 2.5 l / 100 km . Co se týká zvuku, tak už seriový tlumič má krásný dunivý zvuk co je slyšet hodně daleko. Zpracování plastů a všeho ostatního je takový průměr...občas něco nelícuje, ale nic co bych nezkousl po zkušenosti s Yuki :D... Za ty prachy si myslím, že číňani udělali hodně povedený pitbike :)
Doufám, že vydrží co nejdéle a nadělí mi hodně radosti do života

Tak po zimě jsem vyměnil řetěz a namontoval tam kvalitnější D.I.D 428
taky jsem vyměnil olej, seřídil ventilovou vůli, přezul zadní i přední drapák( zadek totálně sjetej :D a předek jsem bohužel rozřízl o velkej šutr po skoku na trati)

dopřál jsem pittymu i hezčí a větší tlumič výfuku co na volnoběh sice bublá jako ten seriový, ale po přidání rychlopalem ten zvuk je mnohem agresivnější a i na motoru je to krapet znát, že jde líp do otáček :)

Nalítáno něco málo přes 20 mth a pořád paráda :)

Tak vyměnil jsem 125 ccm motor za 140 ccm a je to veliký rozdíl ve výkonu. Zátah od spodu motoru je velice znát. Už jsem i na závodech konkurence schopný :D
Můžu jen doporučit :)

1.3.2012 ...nalítáno 45 mth a pořád jede skvěle
vyvařil jsem rám a namontoval lepší centrální tlumič DNM 310mm a 1000 lbs pružinou
MOJE VIDEO :) !!!



30.3.2012 už čtvrtý zadní ráfek :D dávam tomu asi hodně nažrat

Video z prvních závodů r.2012 :)


malej sestřih z Třemošný :)

malej záznam prozatimních pádů v r.2012 :D

výlet květen 2012


20.4.2014 prodáno hodně mi dala, ale taky vzala...měj se hezky u novýho majitele

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PMriders
PMriders napsal 09.12.10 v 12:52

Pěknej !!

sjuzuk
sjuzuk napsal 03.11.10 v 16:04

souhlasim že je to skvělá hračka ale počkej časem až přídou na řadu opravi, už na tom mam dělanej podruhý píst a ventyli praská u toho hrozně rám na to si dej bacha, jinak parádní stroj, taky vlastnim proto to povídam

Orgovany
Orgovany napsal 02.11.10 v 21:39

Mě lauf teda drží jako židovská víra :D. Slabina je spíš pědní hodně slabá brzda :(. Ale jak sem už psal, to nejlepší je srdce biku, motor - zaplať banbůh .

Skmoto
Skmoto napsal 01.11.10 v 20:49

Dráty jsem zatahoval a kolo mam vycentrované, takže to musí být ´´ložisko´´ i když je hřích tomu tak říkat, ptž máš pravdu jsem strojař z průmky a když jsem viděl některé součástky jak jsou navrhnuté, tak bych čínské konstruktéry nakopal do zadků...holt ho vyměnim a bude to v snad pořádku. Už se mi i povedlo dvakrat ztratit tlumič výfuku vůbec v té objímce nedržel, tak jsem do objímky dal šmirgl papír a už to nevypadává

Orgovany
Orgovany napsal 01.11.10 v 20:26

Nebo možná volný dráta. Jinač to čemu ty řiká ložisko by podle měřítek SKF ložisko nebylo ani ve snu :D. No, už dávno sem je chtěl vyměnit, ale přece se točí :D !

Více komentářů



TOPlist