renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Dirtbike & Pitbike Pitbikes (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mokosak
Vloženo 31.3.2010
Aktualizováno 26.11.2010
Zobrazeno 5 626x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Pitbike WPB 140 CRF70.
model 2010.
Pitbike s výbornými komponenty za supr cenu.

Více fotografii

Recenze

http://mokopitbikes.blog.cz

Musim říct , že je to opravdu chytlavý koníček ,ale i časově náročný..Motorově motorka nemá chybu .Když je vše v pořádku jede jako splašená..
Mám tam inner rotor kit , s kterým se hodně změnilo.Pit rychle reaguje na plyn a pěkně se vytáčí,závodní cívku , CNC kladkový čtvrt plyn, lepší řidítka-vyměněny ihned po Malešově, samozřejmě nesmějí chybět pořádná ložiska v kolech .A magnetický šroub na výpusť oleje..Spojková páčka vyměněna za krosovou i s objímkou-doporučuji místo těch páček z bláta co tam montujou,(prý nezlomitelný:)))!!!.

Začátek Pitění :)

S "Pitařením" jsem začal v dubnu 2010 a přivedl mě k němu kamarád (mimochodem pan PITBAJKER Petr Šonský).Do té doby jsem hrál fotbal a vystřídal soutěže od 4.třídy po Krajský přebor. Individuální sporty mě táhly od malička a toto jsem si říkal bude ten pravý mazeeec...A taky , že je!!!..
Nejdříve jsem si koupil jednoho na zkoušku jetého asi za 11.tis. MCM 125 ..Měl jsem ho asi měsíc a učil jsem se na něm základní údržbu a hlavně na tom nějak jezdit...Asi týden před začátkem seriálu Motochina Cup jsem se rozhodl , že si chci zkusit atmosféru závodů a dění kolem...Takže následoval bleskový prodej a koupě wpb 140cc nového pita za 24 tis. ...Zbýval mě týden do prvního závodu v Cítově a já se teprve učil základy jízdy na pitovi...V pátek den před závodem jsem si řekl , že radši zkontroluju vůli na ventilech a pošteluji karburátor...Samozřejmě , že začátky u všeho bývaj těžké a to neminulo ani mě(viz.závod Cítov)..V sobotu ráno jsem tedy vyrazil na závod s řidičem kameramanem a mechanikem v jednom tátou...

Závody

Dojeli jsme na místo prvního závodu do Cítova u Mělníka..Samozřejmě mě nadchlo depo a počet lidí , kteří se v něm pohybovalo..Nedočkavě jsem vyčkával příjezdu kamaráda a závodníka třídy open Péti Šonského, aby mě seznámil s tím co a jak to tam chodí a měl tam někoho koho znám a s kým si můžu pokecat..Začal trénink na blátě a já se tam klouzal jako na klouzačce, no prostě jezdecká bída ..Řikal jsem si , že jsem asi přestřelil a pomalu jsem litoval , že jsem někam jel...Ke konci tréninku mě začal zlobit pit. Takže následovalo zkoušení co a jak, kde je chyba ..Nakonec přestal mít úplně kompresi a ještě , že tam byl šona se svými známými ze závodů ,kteří mi poradili , že to bude nejspíše ventilama.Samozřejmě to tak bylo!!! Povolil se mi šroubek na seřizování vůle ventilu a spadl někam do hlavy i s matkou ..Závadu se i přes pomoc spousty lidí nepodařilo odstranit do startu prvního závodu...Nakonec jsme to dali nějak dohromady a mohl jsem odstartovat k druhé rundě a mému prvnímu závodu v životě.
Jelikož trať trochu vyschla jelo se docela dobře. Odstartoval jsem jako první a nakonec jsem obsadil 4 místo z 8... Určitě se spousta lidí pobavilo nad mojí technikou netechnikou a skoky neskoky.. Zkrátka to byl první závod tak to tak vypadalo :))...Jelikož jsem neabsolvoval první jízdu, tak jsem nebyl bodován .0b. na kontě. Ze závodu jsem si odnesl spoustu zážitků a hlavně setkání se závodníky , kteří si navzájem poradí a pomůžou, když je někdo v bryndě :)...

Druhý závod se jel v Malešově. Po příjezdu jsem tam nekoukal již tak vykuleně jako v Cítově , jelikož už jsem tam z prvního závodu pár lidí znal, takže to bylo dobrý.. Trať byla na moji nezkušenost až až dlouhá s jednou velkou nástrahou mega jumpem..
Na startu stáli se mnou jen 2 závodníci . Takže škoda...Odstartoval jsem opět jako první ,ale hned v první zatáčce jsem to nádherně položil herecký výkon :)...Oba dva již byly dávno někde fuč, když se mi to podařilo nastartovat... Řekl jsem si heslo , když ses dal na vojnu tak bojuj a vydal jsem se na stíhací jízdu se smrtí v očích :))... K údivu všech i mojí jsem 2. závodníka dokonce i předjel. A chtěl jsem chytit ještě prvního , když jsem se opět ve stejné zatáčce jako v prvním kole složil :)... No opět jsem vstal motorka se mi při pokus o rozjezd párkrát postavila na zadní a já začal opět na novo stíhací jízdu...Riskoval jsem tak , že jsem si řikal , že už to nejní možný, kdy se zase složim.. Ta chvíle přišla na mé neoblíbené disciplíně na skoku. Jelikož jsem to nikdy nikde netrénoval tak to taky tak vypadalo. Najel jsem si na lavici na křivo ,ale v pěkné rychlosti, ta mě vykopla nahoru dopadl jsem podlomila se mi pravá ruka řidítek a já sletěl z lavice dolů ...Pod lavicí jsem vymetl trochu písek a malinko se pomlátil.. První rundu jsem dojel ,ale měl jsem naraženej kotník- na který jsem nemohl došlápnot..( Už nikdy nebudu jezdit v kanadách) :))...Doktorka mi to po závodě přišla ošetřit s tím , že mi řekla ať na druhou rundu ani nepomýšlím... No ,ale když se člověk žene takovou dálku na závod, tak jsem si řekl , že to zkusím .Kupodivu to na pitovi tak nebolelo a slušnou , ale hlavně opatrnou jízdou jsem dojel 2-hý..Celkově jsem tedy skončil druhý !!! První pohárek nečekaně doma :))...Rozloučili jsme se s klukama tátovi pomohli s motorkou na vozejk a jeli jsme štreku domů opět se spoustou nových zážitků, zkušeností a hlavně euforie :)...

Dále se jeli závody v Úštěku 6.místo ( totální vedro , náročná trať na nezávodní podvozek mého pita (přivezl jsem domů totálně rozbitý tlumiče a fyzicky vyčerpané tělo). Stříbro (perfetní závod ,který měl štávu.Od začátku jsem to držel pod krkem co to dalo a bylo z toho 3 místo v první jízdě. Druhou jsem nejel pro poruchu stroje-škodaaa…Bechlín 2 místo. Parádní závod a boj o druhé místo až do posledního kola.
Ze seriálu jsem nějaké závody vynechal mezi zkouškami a povinných rodinných oslav :)…

K pitu

S wpb jsem vcelku spokojen až na ty tlumiče , které se chystám vyměnit. Výkonově si troufám říct , že to byla špička ve startovním poli třídy do 140ccm...Jak před koupí zapalka a cívky.Po koupi těchto dvou tuningových vychytávek to jelo jako blázen...Se slabým účinkem brzd jsem se na začátku také potýkal ,ale po výměně zadní brzdy za zcela jinou a po pořádném ovzdušnění přední brzdy to docela jde..Jinač jsem tam kupoval komplet novou spojku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PMriders
PMriders napsal 06.12.10 v 14:52

ZA 10B!!

jarin12
jarin12 napsal 16.11.10 v 12:51

mám také něco podobného a po povodních nejde nastartovat.Vyměnil jsem už co se dá..

midovi
midovi napsal 06.11.10 v 20:43

ať to šlape

SuperSic58
SuperSic58 napsal 08.04.10 v 16:57

To se musí i u stompu měnit ložiska jo? Jinak super pit, dávám za 10

Orgovany
Orgovany napsal 31.03.10 v 21:47

Pěknej prcek . Jen by mě zajímalo, za je to ten nitrogenový zadní tlumič ?
Máš odemně za 10 bodů .

Více komentářů



TOPlist