renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Dirtbike & Pitbike Pitbikes (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Orgovany
Vloženo 27.3.2010
Aktualizováno 8.8.2010
Zobrazeno 7 537x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Mám ho malýho, ale šikovnýho. I s malým kašpárkem lze uhrát velké divadlo !
Za málo peněz hodně muziky - to je pitbike AGB CRF37 s motorem Shineray 150 ccm !

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

Recenze

17. listopadu 2009 jsem si udělal radost v podobě koupě nového pitbika AGB CRF37 od čínského výrobce Apollo. Jen pro zajímavost, přesně 20 let od pádu komunismu byl muj !
Pitbika jsem koupil v Roztokách u Prahy v rozloženém stavu, když jsem přijel domů, tak jsem si ho musel ¨sešroubovat¨.
Přímo z továrny je to taková nedodělaná motorka, ale zlatý český ručičky si poradily.
Asi nejhorší věc na pitu byl absolutně nefunkční zadní tlumič ! Ale dostal jsem kontakt na údajně jednoho velice šikovného člověka který se zabývá repasema podvozků. Pan Baláž od Tanvaldu má nepochybně zlaté ruce . Z toho absolutně nefunkčního tlumiče udělal dalo by se říci čínskej Öhlins ! Vnitřek byla katastrofa, vůbec nedržel tlak, nyní tam mam 15 atm což se jeví jako ideální hodnota.
Další podprůměrnou věcí je našlapovací páka která je snad vyrobaná z čínské hlíny .
Je měká a vymačkává se. Vyřešil jsem to pár návarky C-Óčkem a bruskou, zatím funguje ...
Pita jsem dovybavil měřičem Mth kvůli výměně oleje a seřízení ventilové vůle, praktická věcička. Jako naprosto nezbytnou věc považuju haltr minimálně do zadního kola ! Než jsem ho namontoval, tak mě Motodědek dokázal urvat ventilek ! Teť to už nehrozí, ale ještě mě čeká ho namontovat na přední kolo.
Další užitečná věc jsou bastry které chrání páčky před zlomením při pádu kterých jsem již absolvoval nezpočet ...
Jako další úprava bylo výmena předního ozubeného kolečka z 15z na 17z. Původní převod 15:40 byl až moc traktorovej a poslední kvalt (čtyřka) mě připadala jako trojka ...
Taky jsem si musel vyrobit 4 cm vysoké mezikusy pro zvýšení řidítek, teť i můžu stát ve stupačkách.
Další úprava do budoucna která mě čeká a nemine je výměna čínského karburátoru za nějaký co líp funguje ! Při prudkém přidání plynu z volnoběžných otáček se motor zahltí.
Nyní se jeví pitbike téměř jako komplexní pitbike na vyčištění hlavy .
Nejpovedenější částí stroje je nepochybně motor od výrobce Shinerey ! Velice mě překvapil jak spolehlivostí, tak jeho vytalitou, zátahem od nízkých otáček i vytáčivostí.

Doufám, že mě bude dlouho věrně sloužit a že mě neomrzí. Jinak z něj udělám traktora na tahání klád z lesa !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SuperSic58
SuperSic58 napsal 27.06.11 v 11:54

No nějak to utichlo to nadšení z pita Žádný nový poznatky, fotky, na naše vlákno nechodíš, že ty ses dal fakt na ten chov včel?

Thieff_102
Thieff_102 napsal 17.11.10 v 19:20

Tak s hlavně když jsem naměřil max. rychlost svýho pita, tak jsem vážil asi 43 kg. Kromě toho ty máš už s motorem Shineray a ten je tuším spřevodovanej jinak Jinak 10b!

Skmoto
Skmoto napsal 01.11.10 v 19:41

very nice

Orgovany
Orgovany napsal 18.09.10 v 23:59

A ani nehodlám.

SuperSic58
SuperSic58 napsal 16.09.10 v 22:44

žádnej deník, teda ty to flákáš

Více komentářů



TOPlist