orig. stav, padaky, stitek Airblade, upraveny zadni blatnicek, ladak Gianelli, dokoupen tlumic rizeni, jeste chci dovybavit prepakovanim, indikatorem zarazenyho stupne a casem dalsi vecicky..
První dojmy - Trochu jsem si zvykal, byt se jedna o Hondu, vykon se kontroluje dobre, po zmene na jine gumy mi pripada, ze se pomaleji naklapi do zatacek...
Recenze
prijemny a nezaludny stroj, po trech letech bez motorky si stale docela zvykam (jaro 2010), s tlumicem se znacne zklidnilo rizeni, doporucuju! Do zatacek pada prijemne, linearni a slusny zatah motoru, docela presne rizeni, pruzeni a tlumeni akorat na nase zvlnene silnice, pri mem kombinovanem jezdeni turistika/sportovni jizda a poklapeni v zatackach na vyradeni plne vyhovuje, no mam jeste velke rezervy...planuji povozeni na okruhu a ziskat trochu jistoty, citu a rychlosti. Naopak vytku zaslouzi dlouhe drahy razeni, trochu hlucne razeni (to mela i ma puvodni CBR 600 F), zname topeni pod sedlem ve meste (zas tak moc nevadi) a na mou vysku 189 cm horsi poskladani pri vetsich rychlostech, ale to je asi problem vsech supersportu. Podle penez premyslim do budoucna mozna o necem dvouvalcovem..
pro mě tento typ nejhezčí fároš ať slouží
jasných 10b
fakt pěkný stroj 10b