Moje první "pořádná" motorka.. Už máme něco málo najeto a naprostá spokojenost.
Výška jezdce: 185 cm
Recenze
Konečně jsem se dočkal. Moje větší motorka po hromadě Simsonů a jedné MZ. Koupilo Jsem jí ve špatném stavu řetězovka po smrti, pneu sjeté, atd.. Zkušeností zatim moc není ale to doženeme. Jinak zatím veliká spokojenost na 125 vypadá dospěle po porovnání s tátovou Suzuki skoro stejně velké. Je trošku poškrábaná na levém boku předchozí majitelka s ní zahučela do příkopu.. pár šrámů. Ale to se opraví.
Specifikace:
Japonský motor, dvoudobý jednoválec chlazený kapalinou. Hliníkový válec s povrchem Nikasil. Elektronicky ovládaná výfuková přívěra.
Obsah: 124,5 ccm
Vrtání: 54 x 54,5 mm
Výkon: cca 21,5 kw při 11000 ot./min.
Kompresní poměr: 6,8 :
Max. točivý moment: 11,5 Nm při 4 700 ot./min.
Karburátor: Dell \' Orto PHBH 28 BD
Zapalování: Elektronické + CDI
Startér: Elektrický
Alternátor: 12V-180W
Převodovka: 6-stupňová
Primarní převod: Ozubení
Sekundární převod: Řetěz
Spojka: Vícelamelová v olejové lázni
Mazání: Oddělené, pomocí čerpadla s proměnnou intenzitou
Podvozek:
Dvojitý páteřový rám z hliníkové slitiny vyztužený žebrováním
Přední odpružení: Teleskopická vidlice, Ø 35 mm, zdvih 118mm
Zadní odpružení: Asymetrická kyvná vidlice s centr. tlumičem Pro-link, zdvih 125mm
Brzdy: Přední: Plovoucí kotoučová Ø 318 mm, 2 pístkový třmen
Zadní: Kotoučová Ø 220mm, 2 pístkový třmen
Kola: 6-paprsková litá z lehké slitiny, přední: 100/80-17
zadni: 130/70-17
Rozměry:
Délka: 2075mm
Šířka: 670mm
Výška: 1065mm
Výška sedla: 800mm
Naměřené hodnoty:
Výkon, Max. rychlost: 21,5kw, 130-160Km/h
Nádrž: 13 litrů; 2,9 litru rezerva
Palivo: Natural 95
Naměřená spotřeba někdy i pod 4 litry
Hmotnost: 136 Kg včetně náplní
Moc pěkný NSR, taky jsem měl a naprostá spokojenost;) tak ať ti taky slouží 10b
krásná , asi se budem potkávat
díky ti
fakt pěkný NSRko 10b hodně km bez nehod