renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TheBudhaaa
Vloženo 20.8.2013
Aktualizováno 22.7.2016
Zobrazeno 2 619x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Zatím maximální spokojenost, bezchybná. :)

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 125: Drahá, vzhled.

První dojmy - Přesně co jsem hledal.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníky, určitě si nekupovat nějakou krávu a vyjezdit se na NSRku.

Doplňky na motorce - Pruhy na kola, LED ventilky, Filtr Malossi, 190cc kit Athena, otevřená jednotka

Recenze

Motorka super, všichni jí doporučují a já se k nim 100% přidám. Nemám jí vůbec otevřenou a tahá na rovince těch 120 km/h, ani jí neplánuju otvírat. Škoda, že do kufru se skoro nic nevejde a zapalování se mi plete když se chci podívat na kontrolky (stojánek, blinkry atd.), jinak si myslím, že motorka je bravurně provedená.

UPDATE - 4000 km
Tak mi to nedalo a pomalu jsem si jí pootvíral, teď lítá 140 km/h a ještě mi tam pár věcí chybí dodělat, tak že počítám se 170 km/h. Měl jsem pár problémů, problémy se startérem který mám ještě teď a na cestě domů mi jednoho krasného deštivého dne exnula svíčka. Vše vyřešeno a pomalu ji připravuji na léto. :)

UPDATE - 6000 km
Všechno plně otevřeno, přetryskováno a koupil jsem otevřenou jednotku přívěry. Bylo pár problémů, ale hodil jsem to do servisu, ať mám na léto jistotu, že s tím nic není. Jezdí suprově a málo žere. Taky jsem si tam udělal LED podsvícení, vypadá to suprově. :)

UPDATE - 6500 km
A je to tu, moje první bouračka. :/ Nedobrzdil jsem na mokru a narval to do stojící kolony, nebylo to tak hrozný, jen pár polámaných plastů.

Update - 7000 km
Motorka se z ničeho nic začala hodně přehřívat, nevím čím by to mohlo být. Vyměnil jsem chladící kapalinu a koukal kde co a jak, ale nic jsem nenašel. Dále jsem vyměnil přední brzdu, stará měla v prdeli odvzdušňovák a taky jsem koupil novou rozetu, ta stará už byla vymletá.

Update - 7500 km
Problém vyřešen, byl v prdeli termostat a neotvíral se, tak že tam ta kapalina nemohla kolovat. Vyměnil jsem ho, už zas jezdí jak má. :)

Update - 8000 km
ZADŘENO - 11. 8. 2014
Bohužel. :/ Ucpalo se mi sítko v expanzní nádobě a do karburátoru netekl olej, tak že to nemazalo a zadřela se mi. :( Na opravu teď nemám prachy, tak asi až o vánocích.

Update - 8000 km
A je to tady je rok 2015, sehnal jsem od kámoše 190cc Kit od Atheny. Stál mě stejně jako by mě stála oprava starého válce s pístem atp. Zatím to dávám dohromady a už to i běželo, ale objevilo se pár problémů, někde mi tam teče chladící kapalina, netěsní výfuk u válce a ještě to musím pořádně přetryskovat, zase. :/

Update - 8100 km
100 km s novým kitem zamnou a jezdí suprově. Kapalina mi tekla z přívodu chladící kapaliny do válce, chybělo tam těsnění. Výfuk jsem utěsnil kamnářskou šňůrou, ale ještě jsem to nepřetryskoval. Válec by měl zvládat až 14 tis. ot., ale když se přiblížím k 7 tis. ot. tak se začne dusit a nejde dál. Tak že maximálka je teď asi 100 km/h. Ten tah na začátku je úžasnej, ale pak se to zastaví, nejspíš to bude těma tryskama, ty mi ale přijdou až za týden. Jinak jsem přelakoval kompletně předek na černo, nějaký samostatný kusy na žluto, aby to vypadalo pěkně a přišlo mi plexi. Teď už je kompletní.

Update - 8200 km
Přišli mi trysky, vše jsem poskládal a modlil se aby mě to přes tu magickou hranici 7 tis. ot. přehodilo, ale nestalo se. Nevím co dál, vyčistil jsem filtr a ještě se vrhnu na karburátor, projdu každou skulinku, jestli tam není nejakej bordel. Pak by to ještě mohlo nasávat falešnej vzduch, asi vím kde, protože jsem tam dal starý těsnění, tak že to zkusím nějak utěsnit tmelem na motory.

Update - 8220 km
Nevím si rady, vše jsem zkusil, dám to do servisu. :/

Update - 8300 km
Tak jsem se konečně dočkal, už je skoro po měsíci zpět a vše je ok, dali tam jiný těsnění, vše pořádně utáhli a seštelovali. Já jsem si to podle jedné stránky dopřevodoval, nechtěl jsem na rychlost, přece jenom naše silnice nejsou zrovna super, ale na zrychlení. V nízkých otáčkách je to na normální a bezpečné ježdění dostačující, ale jakmile se dostanu na 8 tis. ot., tak to co se začne dít je neuvěřitelný, motorka se chce zvednout na zadní a žene se kupředu, je to fakt hukot.. :D

Update - 9000 km
Prvních 1000 km mám za sebou a už jsem si zvykl na to, že je to bez přívěry. Jednu dobu jsem toho docela litoval, že jsem to předělal, ale teď jsem za to jen rád. S motorkou dokážu jet i za 4,5l/100km! Nemá problém jet bez vytočení na 6tku 60km/h, to nebylo se 125cc možný ani na 5tku. Když chci jet v klídku tak to nemusím hnát nad magickou hranici 7,5 tis. ot., abych se rozjel, ale jen zaberu za plyn a motorka má i tak sílu a jede si v pohodě 100km/h. Když už teda chci rychle vylítnout, tak za to jen zatáhnu a jsem pryč. :D Občas mám problémy ve městě na mokru, když to chci hnát do vysokých, tak to na 2jku začne hrozně hrabat a ujíždí mi zadní kolo. :D Jsem s tím spokojenej!

Update - 9400 km
Prodáno, nová majitelka je spokojená a já si koupil novýho mazlíka! (Honda CBR 600 F)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TheBudhaaa
TheBudhaaa napsal 21.06.15 v 12:13

Všechno je ok, těsnění jsem nechal vysekat nový.

Cyberguner
Cyberguner napsal 14.05.15 v 11:36

Tak jak si na tom ? Ještě jí máš, nebo už si jí prodal, zajímá mně to celkem, jak si dopadl s tím těsněním jinak fakt supr počtení

PepekRF
PepekRF napsal 09.04.15 v 18:41

Moc pěkně psané

TheBudhaaa
TheBudhaaa napsal 12.03.14 v 13:16

Díky :)

Lubos92
Lubos92 napsal 11.03.14 v 22:53

Pěkná .

Více komentářů



TOPlist