renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NSR 125R (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pynky
Vloženo 3.9.2012
Aktualizováno 12.6.2013
Zobrazeno 3 753x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Trochu výkonu + první zkušenosti na "superbike" + ideální začátek = honda NSR 125R

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Cagiva Mito 125 EVO: nezbylo by na výbavu na motorku, nechtěl jsem výkon ale spolehlivost :)

První dojmy - Kdybych nebyl student a nevidělával jsi toho tolik co otrok byl bych stouhle motorkou mnohem spokojenější :) Ale vem čert pár kaček za beneli, táhle motorka pro 16leté začínající motorkáře stojí za to !!! Motorka mi pasuje a kdybych měl volit znova vyberu právě ji !

Motorku bych doporučil pro - Každému začínajícímu jezdci co má čerstvě papíry a ví že za své peníze chce zábavu a nehledí na spotřebu :)

Recenze

Určitě ju nemusím nepředstavovat, protože každý ví co je tahle motorka zač :P
Zatím se sní seznamuji takže více info doplním pozdějí. Přes zimu jí dopřeju pár úprav a po zimě hurá na cesty:)

1.10.2012 - Po celkem vydařené sezóně sem musel moto už zazimovat. protože mi odešel řetěz. No takže moto už mám zazimované v dílně a už na ní pracuju. V plánu je spravování a lakovaní podřených plastů a nová řetězová sada

25.10.2012 - Když už mám na motorce spoustu práce za sebou tak je čas na to abych něco napsal o mých dojmech z mojí hondičky . :) Dlouho sem se rozhodoval jestli 2t nebo 4t takže sem se rozhodoval mezi NSR/RS/Mito a CBR/YBR/DR a nakonec zvítězila NSR díky svému vzhledu a pověsti. Od té doby co jí mám vím, že jsem zvolil správně a myslím si že je do dobrá volba do začátku. Když sem na ní poprvé sedl, pomyslel jsem si, že na mě bude moc velká a těžká, ale všechny moje obavy byli zbytečné a už při cestě od kupce domů sem jí trochu tahal za ocas abych se sní pomaličku seznámil. Párkrát sem sní měl namále protože silnice je nevyspitatelné místo a člověk nikdy neví na co narazí. Za ty 2-3 měsíce před tím než sem ji zazimoval jsem sní najezdil něco kolem 1000-1200 km a mezitím sem juipotrápil burnoutem a wheelingem (zkusit se má vše!). K mému údivu to všechno bylo jednoduší něž sem čekal, ale už jí tím nebudu trápit ... je to přece jenom malorážka :) Teď už jen zbývá uložit se k zimnímu spánku a těšit se na příští sezónu a vůni jarního asfaltu :))

19.2.2013 - Byla to makačka ale nakonec jsem všechno stihl na mé Hondičce dat dohromady. :) Co mělo být spravené bylo spravené. Co bylo zničené bylo nahrazeno novým. Sice to stálo spoustu peněz jí dat dohromady, ale aspoň sem měl zábavu a něco se aj přiučil. Přes zimu se Honda oblékla do nového laku a podle všech mí známých co jí viděli v novém kabátě vypadá mnohem líp. Celá řetězová sada stála za velké kulové a proto sem pro ní dopřál novou sadu od D.I.D model 520VX2 X-ring Gold se 14/38 kolečky. Objednané jsou i nové gripy, a v poslední části investice se počítá s výbavou na moto. Už se těším na první jarní vyjíždku. :)



























15.5.2013 - Takže první dojmy ze sezóny 2013??
Ze začátku to vypadalo nadějně. Dokoupil jsem výbavu a v plné zbroji sem se vydal vstříc motocyklovému srdci. Hondička po zimě hezky táhla a jela jak kulka z pušky. Přes zimu jsem jí dopřál renovaci plastů a nový lak. v Novém kabátě jí to dle mého sluší víc. Asi takhle najezdil jsem pár stovek kilometrů a bylo dva týdny do motorkářské vyjížďky zvané Restart. Na tuhle akci sem se těšil celou zimu. A co se nestalo. Dne 27.4.2013 pro mě ku mému překvapení motorka nečekala na tom místě kde jsem jí ani né před půl hodinou postavil na stojan abych si zaběhl do banky. Po té co jsem došel na místo kde jsem zaparkoval jsem zůstal stát oněmen strachem z toho, že mi jí někdo ukradl. Rozhledl jsem se a viděl jsem jí opřenou o barák. Nehorázně se mi ulevilo, ale když jsem přišel blíž a zjistil jsem, proč je motorka tam kde je málem mě trefil šlak. Zlomený stojan, zničená celá levá strana kapotáže, ohnutá páčka spojky, blikr ve předu fuč a na nádrži papírek s číslem. Když jsem na něj zavolal dozvěděl jsem se že mi do ní chlap nacouval dodávkou. Vše sem začal řešit přes pojišťovnu a Hondička skončila v autorizovaném servisu Honda ve Zlíně kde se při kontrole zapsali poničené části a když mi byla zdělena částka kolik to bude stát a kolik z toho zaplatí pojišťovna a kolik já tak sem málem omdlel...
No takže celozimní práce na hovno. Doufám že Hondičku mi co nejdřív vrátí a já se budu zase moct vrhnout zpět na silnici :)

11.6.2013-Končeně se mi poštěstilo a v pojišťovně se rozhodli nakonec mi přiřknout pár kačen na opravu stojanu, blinkrů páčky spojky no prostě těch věcí co byli v čudu. Po skoro dvou měsícíh handrkování mi hondičku vrátí. Mám ve schránce hodně dotazů na to jak to jezdí, co spotřeba, jestli se ten 2takt nesere at. Je toho tady už plno, ale ještě jednou to uvedu na pravou míru.
Pro 16ti letého začinajícího motorkáře je to akorát. Není to chcíplé jako 4takt, ale je celkem dost hravá a když ju obujete na normální pneu tak se stím dá dobře jezdit v zatáčkách. Od rozmezí 3-7 tisíc otáček to opravdu nejede a nikdy nepojede. Saze pod prdelí to chytne až se dostanete do bodu kdy začně fungovat přívěra a ten pocit zátahu je dost znát a bude vás bavit. Co se spotřeby týče tak já mám uzavřenou verzi, které letos otvírám a s těmi 10 kw co teďka mám na zadním kole mi motorka prozatím dostačuje a dá se stím jezdit za 4 litry. ALE!! JE TO NA ÚKOR ZÁBAVY!! zábava stouhle motorkou začíná v 7-8 tisích a pokračuje až do 10 tisíc. V tomhle momentě NeSeRko vezme do svého hladového motoru asi 6 lítrů. Mladý jezdec jako já si řekne, že je to moc, ale upřímně. Od toho ten dvoutakt je a pokud chcete nízkou spotřebu tak vlezte na CéBRo a na tohle zapomeňte. Tohle prostě je na zábavu a na zaučení. Podle mě na svůj věk (mám r.v. 98) je dost na vysoké úrovni. Brzdy bych dal torchu tužší, protože po chvílce ježdění a pár ostřejších zabrždění trochu povadnou, ale řešením je pancéřovka. :) Podvozek je naladění na tužší, ALE NENÍ TO RS, takže se to někomu bude zdát měkší, ale někdo kdo vyleze z motoškoly ještě s mokrýma papírama tak to nepozná. Jednoduše je to ideální stroj pro začínajícího jezdce co má míň peněz, ale chce za ně maximální spolehlivost se zábavou v jedno balíčku. A KUR** NEZAPOMEŇTE NA TO ŽE TO NENÍ JENOM O TOM MÍT PRVNÍ MOTORKU A DÁT DO NÍ VŠECHNY PRACHY. NECHTE SI NĚJAKÝ PENÍZE AJ NA OBLEČENÍ PROTOŽE TO JE POTŘEBA!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 20.01.14 v 21:07

Pěkná .

Pynky
Pynky napsal 15.05.13 v 23:34

Problémy absolutně žádné. Za ty peníze co jsem do toho dal je to úžasný stroj a jediné investice co do toho byli byli na zkrášlení a nebo spotřební material. Jinak poruchy technické nebyli. Stačí se o to trošku starat a bude ti věrně sloužit jako mě. :) Určitě bych neváhal kdybych si měl znova kupovat 125ccm. Je to kvalitně udělané když umíš jezdit a netočíš tak to ani moc nežere, každému 4 taktu to natřeš i s uzavřenou verzí a kromě toho zvuku je to celé parádní motorka a mě nikdy nezradila :)

AdrianoCZ
AdrianoCZ napsal 27.12.12 v 20:58 10b.

Čau prosimtě chtěl bych se zeptat jestli s ní nejsou problemy,chtěl bych si taky koupit NSRu ale nevím jestli není problémová jelikož je 2takt

Dík

Pynky
Pynky napsal 13.10.12 v 11:39

díky

cita29
cita29 napsal 03.10.12 v 13:54

Pěkná NSR Ať ti to jezdí

Více komentářů



TOPlist