renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/05 (1966)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Frantas
Vloženo 31.7.2010
Aktualizováno 25.1.2011
Zobrazeno 4 495x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Popis motorky


Muj první pionýr, kterýho sem měl vyloženě na silniční ježdění. Nasloužil se mi pěkně, rád na něj vzpomínám.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Recenze

Jel jsem pro něj s tim že je to typ 20, ale na místě jsem zjistil že je to o5. A na fotkách vypadal velice zachovale, ale opak byl pravdou. Cena byla tedy taková nic moc. Astatně jako u věčiny mích pionýrů. Pionýra prostě neumim koupit dobře

Přes rok jsem jezdil se sériovým motorem o5, ostatně moc špatně nejezdil. Ale byla to jenom o5, a ještě jenom pionýr. Tedy sem hledal cestu na zvýšení výkonu. Našel jsem na netu pár lidí co tehdy dělaly pionýry, ale nevím proč jsem tehdy vybral AZ-Marka a jeho úpravy 70ccm. Asi jsem si myslel že to bude za máo peněz dost musiky, ale nakonec se ty peníze celkem vyšplhaly docela vysoko.

Takže druhý motor byl 70ccm od AZ-Marka.
-Litinový pařezácký válec převrtaný na 45mm (zdvih origo)
-Dva seriové přepouštěcí kanály, + 4 malé přidělané. Tedy 6ti kanál.
-Jeden sací kanál, a jeden výfuový s dvěma malýmy pomocnýmy.
-Hvězdicová hlava s 5,5ml obsahem.
-Podkova mezi setrvačníky
-Věčí žebra na válci pro lepší chlazení
-Origo karburátor (45volnoběžná tryska a 81 havní)
-Primární převod origo, sekundární 14/55 (o zub více než origo)

Spotřeba se pohybovala tušim do 5-ti litrů
Rychlost po jedné zdejší rovince byla 85Km/h, z kopce 90.
s převodem 15/55 jsem jednou měl maximálku 98km/h z mírného kopce. (pro zajímavost jsem jednou 2.př stupeň roztočil na asi 72km/h z jednoho pírného kopce. Kamarád na druhém pionýru měl tehdy motor roztočen na plno s 11/55 sekundáem a já ho ještě předjel za dva ).

Edit: Ještě k podvozku. Tehdy mi přišlo divní mít seriový podvozek, takže jsem přední pružiny připravil o 6 závitů, a zadní asi o 4. No drhlo to hodně, ale dneska se seriovým pionýrem drhnu ještě víc. Tenkrát jsem asi ještě neměl "koule"

Jezdil jsem na něm asi necelý rok (na tomto motoru), a za tu dobu najel přes 6tis km. A docela bez vážnějších závad.

..Motorka byla tehny rozprodána na díly (už jsem tehdy měl pionýru plné zuby) a následovala asi půl roční pauza, kdy jsem neměl žádného pionýra (krom New Pionýra).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 04.08.10 v 07:33

Více komentářů



TOPlist