renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 1098 S (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pd
Vloženo 20.6.2010
Aktualizováno 17.12.2010
Zobrazeno 7 068x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


černá,rychlá,štíhlounká,trošku poladěná a se zvukem valících se šroubků

Více fotografii

Recenze

Tohle je motorka, uvedená do provozu v roce 2008.První majitel ji měl asi měsíc.Po pár svezeních ji prodal s tím,že se nechce zabít. Jedí totiž vetrány...Druhý majitel ji měl v garáži skoro rok vedle RSV a ač měl nějakou ideu, tak mu jeho plány nevyšly a moto prodal dále.
Takže jsem její 3.majitel a koupil jsem jí s 2800km na tachometru.

Koupil jsem jí, protože jsem se do ní zamiloval a taky na vyblbnutí...na delší výlety a pohodový svezení mám VFR.

Prvotní pocity při jízdě domů se nedají ani popsat. V prvé řadě bych rád poznamenal že na dvouválu jsem ještě nejel,teda jel ale GS500F se s tímto opravdu nedá srovnávat a navíc tohle je dvouhrnek do L.
Ještě jsem ani pořádně nevyjel a už mi to chcíplo. Byl to docela oříšek když jsem zvyklej na VFR. Kouknu do zrátek a vidím v nich akorát velký kulový. Posez je taky dost radikálně sportovní.Když ji porovnám s R1 co jsem měl, tak na 1098 sednu a musím se natáhnout k řidítkům. Krásně si jezdce "nastaví".
Tak jsem jel a proplétal jsem se jedno čtvrteční odpoledne přez krásně ucpané brněnské silnice v teple, teda spíš vedru které hodně přesahovalo 30°C. Do toho se mi začal smažit zadek a stehna z tepla které sálalo od svodů. Motor na tom nebyl o moc líp páč ukazoval přez 100°C. Celkem peklo ještě když jsem se trošku hodně potil v kožené kombinéze a doma jsem jí dlouho nemohl sundat...

Motorka je opravdu celkem hodná ale když ji podržíte pod krkem tak umí pěkně zabrat a může i nakopat zadek a nad 10tis ot/min ještě na chvilku chytne druhý dech ale to už je fakt žrádlo.
Brzdy a podvozek jsou epizoda sama pro sebe. Monobloky Brembo jsou ty nejúžasnější brzdy co jsem jezdil. Podle nich R1 a cokoliv ostatního vážně nebrzdí.
Podvozek Ohlins, ač je tvrdý sám o sobě tak krásně vyžehlí většinu nerovností a neuskakuje.Na prvních pár kvaltů má tendence se Duchna zvedat.
Jet v obci 50 je nadlidskej výkon,na jedničku je to blbý a na dvojku je to utrpnení...

Tohle je motorka o které už bylo hodně napsáno a někteří jí tak trošku odsuzují.
Nevím proč,já jsem spokojenej.

Plusy
-nebolí zadek a zápěstí, pouze dlaně. To je hodně zajímavej poznatek, když ji srovnám s R6 a R1
-jsem rád že předchozí majitel investoval do antihopu
-jednoznačně zvuk
-krásnej zátah

Jako zápor...
-malá nárž-15,5L a z toho 4,5L rezerva( už se mi podařilo jet i za 6,9l/100km normálním tempem...)
-vibrace-nastavit si zrcátkaje sice fajn ale když je máte vlivem vibrací za chvilku nastavený úplně někam do pryč tak to není ideál,musím to nějak pořešit

A na konec,to co mělo být na začátku.
Je to 1098S + k tomu široký svody včetně výfuků Temignoni,spojkový váleček,zvýšené plexi, sportovní otevřená antihopingová spojka a spousta carbonu kam se jen podíváte.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Curly
Curly napsal 09.05.14 v 17:22 10b.

Nádhera! I kdybych chtěl dát míň, než 10, tak to prostě neni možné!

Taliján
Taliján napsal 26.09.13 v 14:01 10b.

Dávám 10b!!! Krásnej stroj. Ducati nemusí být vždycky jenom červená. Naopak, černá s tím rámem jí fakt sekne.

VRT-NM
VRT-NM napsal 21.09.12 v 17:02

10b.

kokoška.
kokoška. napsal 23.07.12 v 15:16

Krasavice 10b

BadRX
BadRX napsal 03.11.11 v 14:05

Jo, tak to je moc vymazlena zalezitost...

Více komentářů



TOPlist