PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ozzy_
Vloženo 26.5.2010
Aktualizováno 9.11.2011
Zobrazeno 10 142x
HODNOCENÍ PROFILU OD 58 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Tenhle svet proste nemuze byt spatny, kdyz se tu vyrabeji motorky jako je Modroocka !

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Recenze

Neskutecny letadlo ze kteryho mam respekt ale pritom sedne jak "prdel na hrnec". Vynikajici brzdy (s pancirema uz od vyrobce !) samozrejme plne stavitelnej podvozek, a nezapomenutelnej 3 valcovej motor.

Ta motorka je krasna. Ale tim TO nekonci, u toho to teprve zacina. Az kdyz clovek zaklapne pred zatackou plyn a motor roztoceny na 12 tisic dunive protestuje ze chce jeste, podmalovan bzukotem z airboxu se clovek ocitne v jinem svete. A naslednou nirvanu po vystreleni ze zatacky kdy motor vyje neopakovatelnym hlubokym chrapotem tak odlisnym od R4 i V2 a presto tak krasnym popsat nedokazu. Nekde si to pujcte. Nechapu jak anglani s timhle strojem splnili vsechny ty silene normy.

Kopeno fungl nove. Posledni 2008ka v CR, navic v nezvykle modre. Svezl jsem se cirka 2 hodinky na Daytone 2010, a jsou to opravdu sestricky k nerozeznani podobne, prestoze novy model ma byt o 3 kone silnejsi a 3 kila lehci. Podle me bez primeho presednuti nikdo zadny rozdil nepozna.

Motorka je uzsi nez japonska konkurence, tahne hned odspodu nevadne az nahoru. Na bezne cesty je posazem trosku sportovnejsi nez CBR600RR 09 a trosku min sportovni nez R6R 2009. Specialne R6R je cista okruhovka se zrcatkama a svetlama, vykonu ve spicce bylo obetovano vsechno dole, a nedokazu si predstavit s radikalnim posazem a pod 10000 rpm zcela mrtvym motorem jezdit po silnicich, musi to byt dost neprijemne. Naopak na okruh neni treba resit nic. Podvozky jsou velmi vyrovnane, proste neskutecne presne, jede to jako po kolejich a to vsechny tri ktere jsem mel moznost pred koupi projet.

Co chybi motoru nahore oproti R6ce, to nazene neskutecnym vyjezdem ze zatacky oproti vsem japonskym sestkam diky sile od nizsich otacek.

Je uz seriove nastavena dost tvrde, ale pravda je ze je to jen otazka zvyku, a jak si clovek zvykne, je to pro rychlejsi jizdu po nasich silnicich jednoznacne plus. Tlumic rizeni nema chybu. Kdesi jsem cetl ze ma tvrde sedlo .. nechapu, je uzasne pohodlne a vzhledem k tomu ze ma clovek hodne vahy na rukou, tak z toho zadek podle me bolet vazne nemuze :) Kupodivu je zcela v klidu i zapesti, coz jsem necekal.

Nekolik prvnich vyjizdek jsem citil lehkou bolest v krcni pateri z hlavy vyvracene naopak nez jsem byl zvykly z fazera, ale to se srovnalo rychle a samo, evidentne jde take o to si zvyknout.
Cestak to neni, ale i na Daytonce se da zvladnout slusna porce Km. Ale berte ji na okruh. Teprve tam je uplne jasne, k cemu byla urcena a kde se citi jako doma!

Srovnani s ostatnimi sestkami 09

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Slavek_Street_R
Slavek_Street_R napsal 05.12.11 v 22:03

Jo, v kapotovaným balení taky super!!!

Bouša82
Bouša82 napsal 13.10.11 v 18:39

super barva a krásný stroj... tedy až na to řízení vlevo .

18yamaha18
18yamaha18 napsal 03.10.11 v 17:03

Nádhernááá mašina Prajem všetko dobre, nech sa darí, veľa šťastných kilometrov, krásne počasie a veľa benzíínu

Kety13
Kety13 napsal 12.09.11 v 20:56

Koukam, ze se z Tebe stalo pekne drave zviratko . A kdo vsechno ji vlastne sedla? . V kazdem pripade, hodne stastnejch km

SkidOV
SkidOV napsal 13.08.11 v 06:58

Moc krasny stroj. Az oci zaboli

Více komentářů



TOPlist