renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pedro.Sa
Vloženo 19.3.2011
Aktualizováno 17.12.2019
Zobrazeno 5 570x
HODNOCENÍ PROFILU OD 36 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Daytona 675,
Leader ve své kategorii.
Čtyři roky po sobě získala titul " King of Supersports". Byla Winner of Supertest's "King of Supersports" four years running. Daytona 675 je určena pro závodní tratě, ale je skvělá i na silnici.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Motorka jezdila jak nahoře, tak i dole. Za mne ideální volba

Recenze

Daytona 675
je kombinací špičkového ovládání a výkonu tříválcového motoru. Díky výkonu 125 koní a většímu kroutícímu momentu oproti konkurenci nabízí skvělý zážitek z jízdy. Nízká hmotnost a úzký rám, plně nastavitelné přední a zadní pérování zajišťují dokonalou přilnavost na všech typech povrchů, zatímco radiální přední brzdiče poskytují neuvěřitelnou brzdnou sílu.

- cistej supersport, 162kg, 126PS, komplet stavitelnej predek, komplet stavitelnej zadek, nstavitelna geometrie - poloha cepu zadni kyvky, tlumic rizeni, radialni brzdice Nissin, radilani pumpa Nissin, pancere na predku i na zadku, v serii obuta v SuperCorsach. Palubka umi mraky veci (prumerna rychlost, max.rychlost, prumerna spotreba, aktualni spotreba, 3 x denni pocitadlo, teplota, motohodiny, normalni hodiny, LapTimer, ukazatel zar. rychlostniho stupne, supersvitivy diody jako ukazatel vhodnosti zarazeni). Uloznej prostor = 0, pohodli pro ridice .. no ... jako na supersportu ... spolujezdec trpi. Moznost dovybavit gelovymi sedly. Nadrz kovova (tankvak neni problem).

Od zavedení na trh jako první tříválcový motocykl mezi silnou konkurencí motocyklů z kategorie supersport, zanechala Daytona 675 hluboký dojem. Kombinace nejlehčího rámu ve své třídě a úzkého tříválcového motoru s ohledem na manipulaci a pohyblivost ji staví do výjimečné pozice. V roce 2009 tuto pozici ještě prohloubí díky novému plně nastavitelnému přednímu a zadnímu pérování, které umožní jezdci přizpůsobit nastavování hydraulického tlaku na vysokou a nízkou rychlost. Motorka je nastavená Honzou Halbichem přesně na moji váhu, tak už s tím nic dělat nebudu. Je zde ještě další důkaz trvalé snahy zaměřit se na zvýšení výkonu, nyní o 3PS na 128 PS a k tomu redukce celkové hmotnosti o 3 kg. Zadní kola byla předělána, aby došlo ke snížení hmotnosti a setrvačnosti a tím k rychlejší akceleraci a zlepšení výkonu. K tomu navíc nový přední monobloc radiální brzdiče a radiální hlavní válec zajišťující jemné dávkování brzdné síly. Pro rok 2009 byl systém řízení motoru kalibrován na naše nové příslušenství – rychlořazení. To vše jasně ukazuje, jak výrazně cesta rozvoje přispěla k nové podobě Daytony 675. Jako top supersport v náročném Masterbike v letech 2006 a 2007 a v Supertest ‘King of the Supersport’ crown během tří let se Daytona ukázala jako nepřekonatelná kombinace inspirace a inženýringu na silnicích i závodní dráze. Nová Daytona 675, model 2009 toto tvrzení ještě více potvrzuje.
Triumph vymetá zatáčky hbitě a precizně jako chirurg pracující se skalpelem. Britové vybavili 675-ku tlumičem řízení, ale nastavení podvozku je v pohodě i bez něj a i ve svém základním nastavení postačí na každodenní i amatérsko-závodní využití.


Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedrosso
Pedrosso napsal 25.06.13 v 21:10

Anglie...

smartin1
smartin1 napsal 27.02.13 v 18:15 10b.

10b.Taky po Dytoně pokukuju.

CharlesCBR
CharlesCBR napsal 14.05.12 v 09:07

Dík za koment ... mimochodem to zbroušené není centrál, ale boční stojánek ... Jinak ale Daytonu máš luxusní - a aji barvy držíš ty nejlepší ... ( ale nemůžu si pomoct,... to suprvymazlené Fko byla prostě obrovská paráda ).. za 10b

Šamann
Šamann napsal 08.05.12 v 00:00

Jasná desítka, jsi dítě štěstěny... Teda Já mít tuhle krásku, tak bych byl, teda absolutně "HEPPY"

SensationBlaack
SensationBlaack napsal 16.04.12 v 09:15

Ty jsi pozer nulovej naklon koleno na zemi ale tak budiz, motka je ale moc pekna at slouzi

Více komentářů



TOPlist