PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Deagle
Vloženo 3.5.2014
Aktualizováno 25.5.2014
Zobrazeno 4 493x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Triumph Daytona 675 - britská, úžasná, temperamentní, hubená divoška

Více fotografii

První dojmy - První dojmy byly naprosto úžasný. Tohle, že je dospělá motorka ? To jako fakt ? Vzhledově, rozměrama i hmotností jako 125ka. Jízdní projev naprosto úžasný. Ať žije tříválec od Triumphu. Kdo se nesvezl. neuvěří :-)

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro okruhové střelce a sportovně založené řidiče.

Recenze

Když jsem před rokem slyšel Pepíka Sršně v TV říkajíc "Svezte se na tom tříhrnku a cvrknete si !" Svezl jsem se tedy a on měl recht ! Cvrnknul jsem si taky ! Nakazil mě tříválem a že by mi to vadilo, to tedy fakt ne

Po dvou letech v sedle Yamahy FZ6 mi Daytona přišla jako z jiného světa. Tak úžasně ovladatelná, čitelná a ten motor ...

Motor

Nelze začít ničím jiným. Právě motor je onen největší rozdíl oproti jiným supersportům. Nikdo mi nevěří, že na Daytoně se dá v provozu jezdit od 3 tis. otáček. Tříválec je krásně dávkovatelný. Táhne konstantně od volnoběhu až do omezovače. Nemusí se tolik podřazovat jako u čtyřválce. Hold krouťák je na silnici důležitější než výkon. Rozhodně je tříválec více použitelný v reálném provozu než čtyřválec. A ten zvuk ! Neoposlouchaný, jediněčný, nasraný

Jízda a pocit na motocyklu

Sám jsem byl překvapený, jak sebejistá je motorka v zatáčkách. Člověk si ani neuvědomuje, jak strašně rychle jede, protože ta motorka vůbec není nervózní a její limit rozhodně člověk nenajde na silnici. Svou štíhlostí dovoluje jezdci si hodně vysednout v zatáčce. Paráda. Změna směru je okamžitá. 182 kg provozní hmotnost je prostě špičková. Mám pocit jako by byla z papíru
Posaz je ryze závodní. Neustále mě bolí zápěstí. Ale s tím se počítá. Je to přeci závodní motorka

Podvozek

USD přední vidlice, komplet stavitelný podvozek. Tady není co dodat. Snad jen, že absolutně nemá cenu se hrabat v nastavení podvozku, protože tovární nastavení je dostačující (jestli ne pro každého, tak aspoň pro 90% jezdců). Přední USD vidle mi poskytují dostatečnou odezvu od předního kola. Zatím jsem měl vždy teleskopické vidlice na motorkách a zde pociťuji rozdíl v oné lepší odezvě od předního kola.

Brzdy

Radiálně uchycené Nissin, pancéřové hadičky již od série. Brzdnému systému nemám co vytknout. Úžasně dávkovatelné a ostré. Na to si člověk zvykne rychle a snadno.

Sériová výbava

Daytona je již od série vybavena továrním tlumičem řízení (není štelovatelný), budíky mají hodně funkcí, z nichž nejužitečnější kvituji ukazatel zařazené rychlosti a ukazatel ideálního přeřazení.

Instalované doplňky

Laděný výfuk Leo vince - parádní zvuk
Vyšší plexi Ermax
Držák SPZ Rizoma
Padací protektory
Menší zrcátka Barracuda

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
eldži
eldži napsal 07.07.14 v 09:37 10b.

Vynikající mašina..taky mě po ni pořád cuká očko...

JohnyBaroch
JohnyBaroch napsal 21.05.14 v 21:13 10b.

Parádní stroj

Luc_22
Luc_22 napsal 10.05.14 v 21:16

pěkně napsaný

lendulka
lendulka napsal 10.05.14 v 21:00 10b.

Supér!!

adriisekk
adriisekk napsal 10.05.14 v 18:16 10b.

moooc pěkný

Více komentářů



TOPlist