Triumph Daytona 675 - britská, úžasná, temperamentní, hubená divoška
První dojmy - První dojmy byly naprosto úžasný. Tohle, že je dospělá motorka ? To jako fakt ? Vzhledově, rozměrama i hmotností jako 125ka. Jízdní projev naprosto úžasný. Ať žije tříválec od Triumphu. Kdo se nesvezl. neuvěří :-)
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro okruhové střelce a sportovně založené řidiče.
Recenze
Když jsem před rokem slyšel Pepíka Sršně v TV říkajíc "Svezte se na tom tříhrnku a cvrknete si !" Svezl jsem se tedy a on měl recht ! Cvrnknul jsem si taky ! Nakazil mě tříválem a že by mi to vadilo, to tedy fakt ne
Po dvou letech v sedle Yamahy FZ6 mi Daytona přišla jako z jiného světa. Tak úžasně ovladatelná, čitelná a ten motor ...
Motor
Nelze začít ničím jiným. Právě motor je onen největší rozdíl oproti jiným supersportům. Nikdo mi nevěří, že na Daytoně se dá v provozu jezdit od 3 tis. otáček. Tříválec je krásně dávkovatelný. Táhne konstantně od volnoběhu až do omezovače. Nemusí se tolik podřazovat jako u čtyřválce. Hold krouťák je na silnici důležitější než výkon. Rozhodně je tříválec více použitelný v reálném provozu než čtyřválec. A ten zvuk ! Neoposlouchaný, jediněčný, nasraný
Jízda a pocit na motocyklu
Sám jsem byl překvapený, jak sebejistá je motorka v zatáčkách. Člověk si ani neuvědomuje, jak strašně rychle jede, protože ta motorka vůbec není nervózní a její limit rozhodně člověk nenajde na silnici. Svou štíhlostí dovoluje jezdci si hodně vysednout v zatáčce. Paráda. Změna směru je okamžitá. 182 kg provozní hmotnost je prostě špičková. Mám pocit jako by byla z papíru
Posaz je ryze závodní. Neustále mě bolí zápěstí. Ale s tím se počítá. Je to přeci závodní motorka
Podvozek
USD přední vidlice, komplet stavitelný podvozek. Tady není co dodat. Snad jen, že absolutně nemá cenu se hrabat v nastavení podvozku, protože tovární nastavení je dostačující (jestli ne pro každého, tak aspoň pro 90% jezdců). Přední USD vidle mi poskytují dostatečnou odezvu od předního kola. Zatím jsem měl vždy teleskopické vidlice na motorkách a zde pociťuji rozdíl v oné lepší odezvě od předního kola.
Brzdy
Radiálně uchycené Nissin, pancéřové hadičky již od série. Brzdnému systému nemám co vytknout. Úžasně dávkovatelné a ostré. Na to si člověk zvykne rychle a snadno.
Sériová výbava
Daytona je již od série vybavena továrním tlumičem řízení (není štelovatelný), budíky mají hodně funkcí, z nichž nejužitečnější kvituji ukazatel zařazené rychlosti a ukazatel ideálního přeřazení.
Instalované doplňky
Laděný výfuk Leo vince - parádní zvuk
Vyšší plexi Ermax
Držák SPZ Rizoma
Padací protektory
Menší zrcátka Barracuda
Vynikající mašina..taky mě po ni pořád cuká očko...
Parádní stroj
pěkně napsaný
Supér!!
moooc pěkný