renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jirka675
Vloženo 24.8.2010
Aktualizováno 17.9.2013
Zobrazeno 6 981x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Třívalcová krasavice z Anglie,která u nás není moc k vidění.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Recenze

Předtím jsem měl SV 650 S, ale tohle je velká změna.
Motor má cca 90 kw a zatím mi svojim výkonem postačuje. Funguje pěkně už od nižších otáček, ale pro ostrou jízdu to chce točit aspoň 8, nebo ještě líp 10 tis. otáček.
Podvozek dobrý, žadná extra tvrďárna to není. Nic jsem na něm zatím nenastavoval a dá se s tím jezdit jak po normálních cestách, tak i na okruhu.
Na turistiku stavěná zrovna není a kdo by taky něco takového čekal od supersportu, dost váhy je na rukách a sedačka taky není žádné křeslo a navíc po něm pořád sjíždíte dopředu na nádrž. Ale dá se na to zvyknou, při letošní motodovolené jsme v průměru najeli každý den 300 km a dalo se to vydržet.
Průměrnou spotřebu mi budíky ukazují něco přes 7 litrů. 
Protože na normální cestě nejdou naplno odzkoušet její schopnosti, vyrazil jsem párkrát na Brněnský okruh. S motorkou maximální spokojenost, se sebou už tolik ne, mám se totiž pořád kde zlepšovat. Brzdy na okruhu v pohodě, žádné vadnutí jsem nezaznamenal. Podvozek taky dobrý, možná jen trochu přitvrdit předek. Motorka je krásně štíhlá a obratná, takže jsem si sní mohl užívat náklony dle libosti, nebo spíš podle mojí odvahy. Gumy Dragon Supercorsy bez diskuze parádní.
Motor taky fajn, jen otáčky nešly pod 10 tis., je to holt šestka a na rovinkách litrům stejně nestačí, ale to mi vůbec nevadilo.
Zatím s ní mám najeto  jen necelých 5000, celkově má něco přes 7000 a zatím vše funguje. Jsem s ní opravdu spokojený, takže určitě ještě jednu sezónu spolu strávíme.
Já sám za sebe jí můžu všem, kteří o ní uvažují, doporučit. Vypadá parádně a nemá ji hned tak každý. Pokud ji budu měnit, tak buď za novější model nebo možná GSX 750, ale ten třívaec mě fkt chytil!!!

Sezóna 2010
Moto koupená v květnu, stav tacho 2200 km (jako nová). Teď na konci sezóny má najeto 8734 km.
-Hned po koupi jsem vyměnil olej (Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50) a filtr. Interval výměny je 10000 km, ale tohle měním vždycky před každou sezónou, těch cca 1400,- kč mě nezabije.
-Ze začátku ježdění jen kolem komína. V červenci poprvé na okruhu v Brně na volných jízdách, jediný s triumphem, max. spokojenost. Celkově letos odjeto na okruhu asi 4 hod., během toho 2 výleta do kačírku :o), které jsem ustál takže moto se naštěstí nic nestalo!
-V létě se vyskytl ¨problém¨, ve městě motorka strašně topila, ventilátor byl přád spuštěný (ale během jízdy a taky na okruhu i v těch největších vedrech bez problémáu). Jakmile jsem zastavil a vypnul motor, tak ventilátor se přestal točit taky, motorka začla vařit, v expanzce to vřelo a v hadicích bublalo. Takže znovu nastartovat a projet to trochu rychleji na vyšší kvalt, aby moto schladlo. Proto jsem zkusil vyměnit chladící kapalinu za novou (Motul Motocool), ale s min. zlepšením. Závěr - moto chce prostě jezdit a ne stát v kolonách ve městě! :o)
-Origo gumy dragon supercorsa byly super a vydržely docela dost: zadní cca 5700 km (vyměněna za conti race attack - taky dobrá a za výbornou cenu), přední cca 6800 km a ještě by trochu najela (vyměněna za Metzeler Racetec K3) Obě kola jdou demontovat lehce a bez problému.
-Přední blatníček je poměrně krátký, hodně kamínků a jiného bordelu schytá chladič. Určitě dokoupím prodloužení blatníku (cca 800,-Kč )
-Žádné odkládací místo na moto nenajdete. Pod sedlo spolujezdce se nevejde vůbec nic ani penženka, lékarničku jsem natlačil vedle baterky.
-Origo náředí se skládá z imbusu a šroubováku.
-Řetěz jsem dotahoval asi jenom dvakrát. V jednom místě je už trochu vytahaný, ale není to nic tragického, rozeta min. otlačená. Výměnu řetězovky bych viděl tak při 15000-17000 km.
-Kapoty jdou sundat rychle, stačí povolit pár imbusů. Dobrý přístup je i k pojistkám.
-Olej se kontroluje pomocí měrky, okýnky by bylo pohodlnější.
-Jízda za tmy nic moc čekal jsem, že bude svítit líp (porovnávám s SV 650 S a RSV 1000R)
-Vzduchový filtr už je docela zanesený, mouchy a hrubší nečistoty jsem vyklepal,ale na jaro to bude chtít nový asi K&N. K filtru je trochu komplikovanější přístup, aby šla dostatečně odklopit nádrž  a k airboxu byl dobrý přístup, musí se odpojit hadice s benzinem a nějaká elektrika.
-Přední desky toho taky už moc nevydrží, ale nějaký km na jaře ještě najedou, pak výměna společně s brzdovkou.
-Spotřeba v průměru podle budíku 6-7 litrů,okamžitá na dálnici při 130 km/h 4.5 l.
-Pod motorem a pod sedlem spolujezdce se na výfuk. potrubí objevila malinko koroze. Stačilo přeletět šmirglem a stříknout odolnou barvou.
-Sem spokojený,motorka mě pořád baví, stejně ještě nejsem schopný ji využít naplno.
-Zatím žádná závada doufám, že to tak i zůstane, všechno funguje stejně jako při koupi.
Motorka je už zazimovaná, takže teď už mi zbývá jen nějak přetrpět těch pár měsíců!
SEZÓNA 2011
-start do nové sezóny byl s 8734 km, takže na jaře proběhla výměna motor. oleje (Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50), filtru a vzduchového filtru
-na rozježdění pár km výletním tempem a v 9600 km výměna zadní pneu conti race attack street (vydržela asi 4000 km)za P. dragon supercorsa Pro
-10500 km výměna brzd. kapaliny vpředu i vzadu a předních brzd. desek, koupil jsem origo nissiny, nebyl důvod nijak experimentovat a zkoušet jiné výrobce
-13280 km komplet nová sada pneu P. dragon supercorsa Pro, přední Metzeler racetec K3 int. vydržela nějakých 6000 km
-14022 km výměna mot. oleje (Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50)a filtru
-14797 km výměna oleje v předních vidlích, zapalovací svíčky (CR9EK)
-15843 km nová sada pneu metzeler racetec K3 int.
-16401 km předčasný konec sezóny

SEZÓNA 2012
- oprava kapot po pádu, řešení problému s řídící jednotkou a přehříváním
- nová řetězovka, gufera a olej v předních vidlích, vzduch. filtr
- jinak úplně o ničem, nebyl absolutně čas, takže motorka celý rok stála a nenajel jsem ani prd

SEZÓNA 2013
- problém s řídící jednotkou byl vyřešen v servisu v Olomouci u pana Ševčíka, původní poškozená byla vyměněna za použitou z Ebay, motorka byla odzkoušena a seřízena na brzdě
- přehřívaní se vyřešilo sama výměnou jednotky, kdy chybou původní vadné jednotky nespínal ventilátor
- nová baterie a chladící kapalina
- start do sezóny tak začal na 16408 km, stačil jenom vyměnit mot. olej, protože ostatní věci týkající se servisu jsem vyřešil už dřív
- 19875 km nová sada pneu Dunlop Qualifier II

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Delta
Delta napsal 19.02.17 v 09:50 10b.

neokoukaná paráda !

nebrzdit
nebrzdit napsal 21.06.14 v 00:29 10b.

Šamann
Šamann napsal 08.05.12 v 00:14

Neznám lepší sportovní motorku... A krásná a poučná recenze, proto jsem dal tu desítku...

barbora1986
barbora1986 napsal 23.12.11 v 09:55

Krasavica, citam recenzie a stale viac a viac ma laka.. palce hore

cat-nikita
cat-nikita napsal 25.09.11 v 15:19

Ať je zase co nejdřív krásná a vymazlená jako byla

Více komentářů



TOPlist