Asi nejznámější československá motorka. Na fichtla jako 50-ku nedám dopustit, do města je to úplně ideální, kam se hrabe kdejaký 50ccm skůtr :)
Výška jezdce: 187 cm
Recenze
V 16-ti sem si udělal papíry A1, a od té doby ho používám. Na takový to ježdění sem tam do obchodu atd. to úplně bohatě stačí, tím ale nechci říct, že by se to nedalo vytáhnout i mimo město...:)
Má to svoje + a -, motorku sem vytáhl po 20-ti letech z garáže, takže prvotní údržba byla nutností. Všechno v pořádku, na potřetí chytnul a od té doby prakticky žádné problémy...jenom drobnosti, který si člověk udělá klidně doma, na koleni :D.
+
Spotřeba, skladnost, nízké náklady na opravy a úpravy, dostupnost dílů :)
-
hodně slabá světla, která jsou závislá na otáčkách motoru (chybí baterie), lehké přehřátí a tím pádem uvadnutí motoru v ucpaným městě ( jízda stylem 1-N-1-N-1 tomu fakt nesedí, no jo, je to přece jenom malej vzducháč :) )
jj...je to nezmar jo...a tu Blatu máš pěknou...co jsem o tom slyšel tak vždycky jenom chvála :) super
Výbornej stroj , taky na něm někdy jezdím. Tak ať ti jezdí o 106 .
štítek v češtině, ale cca 20 let nazpet byl nastříkán nový lak, protože tamto předtím prý už byla hrůza...vím, ta maska má být v originálu bílá...
Barva masky je originální? Nemá to třeba cizojazyčný výrobní štítek?
díky je to můj prcek :D