renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 250 Burgman (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník majkl_bb
Vloženo 11.4.2010
Aktualizováno 11.8.2012
Zobrazeno 4 965x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po delší době nějaké jednostopé vozítko na popojíždění po městě... 250 sice není nic moc, ale na městský provoz stačí. Někdy až až...

Výška jezdce: 173 cm

Recenze

Skútr jsem koupil v prosinci 2009 a do jara si na něm vyměnil rozvody, pneumatiky, olej a provedl běžnou údržbu. Vyrobil jsem nosič zadního kufru a skútr vybavil alarmem s otřesovým čidlem a čidly otevření sedla či kufru, elektrickým otevíráním sedla a víka kufru, které se ovládá tlačítky na palubovce po zapnutí zapalování, nebo dálkovým ovladačem alarmu. Dále jsem integroval do odrazky kufru LED brzdové světlo a do schránky pod řídítky zabudoval zásuvku zapalovače 12 V.

S Burgmanem jako takovým jsem spokojen. Výkon motoru pro popojíždění po městě bohatě stačí, jen mě u něj zaráží dost vysoká spotřeba. Jako neustále spěchající podnikatel ho vůbec nešetřím, takže je motor pernamentně v otáčkách, jízda stylem brzda - plyn, spotřeba 5 litrů. Stejným stylem ale používám i auto, které si vezme dvojnásobek a navíc mě nutí stát v kdejaké koloně a v centru vyhledávat místa k parkování, takže vlastně úspora a spokojenost. Další věc, která mě na Burgmanovi štve, je příliš tuhé nastavení pružení předního kola, což je možná dáno malou velikostí kol (´13). Další negativum je, že pokud jedeme s manželkou, vážíme dohromady jen 140 kg a při propružení v zatáčce bereme dost razantně hlavním stojanem o zem. No ale to je prý záležitost většiny skútrů. No a pak to velký plexi... Jelikož je stářím dost podřené, za tmy či deště přes něj nebylo pořádně vidět. Zkrátil jsem jej o 10 cm a je klid. Vítr krásně odklání a jelikož koukám nad ním, ve výhledu už mně nezaclání. No a poslední věc, která mě na tomto skútru štve je, že pokud za jízdy pustím řídítka, během chvilky se rozvibrují. Vím, že je to výběrem nevhodné přední pneumatiky s podélnou střední drážkou, protože na staré gumě se řídítka netřepaly, jenže když už jsem ji koupil, budu ji muset dojezdit :-/

Ale abych nevytýkal jen negativa, tak musím říct, že se na maxíka poměrně dobře ovládá, přes mou výšku jen 173 cm mám při stání na křižovatce na zemi i paty, přes poměrně nízký obsah pěkně táhne i do kopce, spolehlivě startuje, má obrovský úložný prostor a v neposlední řadě taky pěkně vypadá. Celkově podtrženo a sečteno, tento skútr doporučuji.

9.8.2012 skútr prodán
A je to tu... Od jara jsem na buráčkovi už nejezdil, protože jsem si koupil mladšího a hlavně silnějšího (400 K7). No a tak jsem se rozhodl, že 250 půjde do světa. Tak, jak mně po koupi před 2,5 rokem tento skútr připadal obrovskej, dnes už mně oproti K7 připadne jako dětský chodítko. Sedátko je hodně nízko, nenatáhnu si na něm pořádně nohy a celkově je to takový maličký prdítko Každopádně spokojenost s ním byla veliká. Nikdy mě nenechal v úzkých, jen po delší odstávce hůř startoval. A nejhorší to bylo na jaře, po zimní odstávce. Ale tak to už u strojů s karburátorem bývá... Později se mi u něj dokonce snížila městská spotřeba na 4,5 litru, za což vděčím klidnějšímu stylu jízdy a dnes už vím, že za třepání řídítek nemůže přední pneumatika, jak jsem si myslel (nepopírám, že na to může mít vliv), ale zadní kufr. Nevěřil jsem tomu, ale je fakt, že když jsem kufr odmontoval, kmitání řídítek zmizelo. S kufrem prostě kmitají, přestože se měnilo ložisko krku řízení. Zbytečně... Doufám, že bude nové majitelce sloužit stejně dobře, jako sloužil mě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bulldogbiker
bulldogbiker napsal 05.12.11 v 22:35

hm dobrý,dáme závod???
dostaneš záhul od Peugeota

Scooter-devil
Scooter-devil napsal 11.04.10 v 16:44

moc pěkný maxík tak ať slouží 10b

Více komentářů



TOPlist