A je pryč.. Hodně mě toho naučila! Ale jdu dál. :)
Recenze
Motocykl jsem kupoval začátkem září roku 2009, jeli jsme pro ní až na moravu, takže pěkná cesta a to ještě tak, že sme domů přijeli někdy ve 2 ráno následujícího dne!.. Ale radost jsem měl velikou! Na motorku jsem si poctivě vydělal prací v mekáči rok práce a 33tisíc na motorku a 5 na řidičák bylo :)
Tak abych přešel k zkušenostem, poznatkům a něco málo k technice motorky, které jsem za dobu co jí mám zjistil:
Motor: Pod kapotami AF1 bije Rakouský, 2taktní, vodou chlazený, jednoválec Rotax 123 s elektronicky ovládanou přívěrou, a membránovým sáním, o dávkování paliva se stará karburátor DellOrto VHSB 34 LD se 160tkou tryskou. 6-ti stupňová převodovka a bezkontaktní zapalování. Jediné co bych tomuto motoru vytkl jsou časté problémy s volnoběžkou startéru...
Brzdy: K těm nemám co říct opravdu jsem s nimi naprosto spokojen! Přední čtyř pístek brzdí opravdu skvěle! A zadní dvou pístek též!
Podvozek: Hliníkový rám typu DeltaBox, zadní kyvná vidlice s letmým uložením zadního kola a centrálním tlumičem.
Design To je věc názoru.. Avšak můj názor je, že design je opravdu povedený na 90. léta i celkově si myslím, že Italové byly co se designu týče vždycky o krok napřed!.. A také má velký vzhled na "stopětadvacítku". Také provedení buďíků je super!
Mé zkušenosti: Na mojí AF1ničce jsem najezdil cca 30 000 Km!! a Pozor! ve válci lítá už jednou vybouchávanej píst! Bohužel jsem jí tak už koupil.. a do motorku vidět není no.. a největší závada co mě potkala bylo: Praskla klec spodního ojničního ložiska a její části se rozprchly všude po motoru ( ložiska kliky, válec, všude!.. A píst stále slouží! :) A pak nějaké menší závady jako (prasklé lanko plynu, lanko přívěry, těsnění) No vyměnil sem snad už skoro vše! ale většina závad a výměn byla způsoveba předchozím majitelem..
Požitek z jízdy: Jede opravdu super na dvácu jedna z nejlepších :) v zatáčkách drží jak přibitá! Přívěra se otevírá na 7tisících otáčkách.. minulý rok jsem s ní měl menší problémy, které doufám že tento rok už odstraním. Opravdu super motorka, když nebudu muset tak jí neprodám! Protože 2T éra pomalu končí.. a tuto motorku už moc na silnicích nepotkáte..
Je to pomalu kus historie a já jsem hrdý na to že jí sedlám!
mašina parádní, jasnejch 10 ať to jezí a snad se ještě někde potkáme a né jen u meka
Cau 10b je tvých už jen kvůli tomu jak se o ní staráš.Hodně štastných km a někdy se zase uvidíme
čauky Ízáků fajne mašina, doufám že se nerozsekáš cestou v Dubnu...to bude velkolepý jinak 10 bodů...fajne mašina...
zdar hele prosim tebe nemáš nahodou vyfoceny karburator potřeboval bych ho videt mám přehazeny hadičky bych dřivějšího majitele zabil dik za odpověd
Pékná mašina at ti slouži chlape