renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia AF1 Futura 125 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Eazy
Vloženo 2.3.2010
Aktualizováno 27.5.2011
Zobrazeno 4 861x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


A je pryč.. Hodně mě toho naučila! Ale jdu dál. :)

Více fotografii

Recenze

Motocykl jsem kupoval začátkem září roku 2009, jeli jsme pro ní až na moravu, takže pěkná cesta a to ještě tak, že sme domů přijeli někdy ve 2 ráno následujícího dne!.. Ale radost jsem měl velikou! Na motorku jsem si poctivě vydělal prací v mekáči rok práce a 33tisíc na motorku a 5 na řidičák bylo :)

Tak abych přešel k zkušenostem, poznatkům a něco málo k technice motorky, které jsem za dobu co jí mám zjistil:

Motor: Pod kapotami AF1 bije Rakouský, 2taktní, vodou chlazený, jednoválec Rotax 123 s elektronicky ovládanou přívěrou, a membránovým sáním, o dávkování paliva se stará karburátor DellOrto VHSB 34 LD se 160tkou tryskou. 6-ti stupňová převodovka a bezkontaktní zapalování. Jediné co bych tomuto motoru vytkl jsou časté problémy s volnoběžkou startéru...

Brzdy: K těm nemám co říct opravdu jsem s nimi naprosto spokojen! Přední čtyř pístek brzdí opravdu skvěle! A zadní dvou pístek též!

Podvozek: Hliníkový rám typu DeltaBox, zadní kyvná vidlice s letmým uložením zadního kola a centrálním tlumičem.

Design To je věc názoru.. Avšak můj názor je, že design je opravdu povedený na 90. léta i celkově si myslím, že Italové byly co se designu týče vždycky o krok napřed!.. A také má velký vzhled na "stopětadvacítku". Také provedení buďíků je super!

Mé zkušenosti: Na mojí AF1ničce jsem najezdil cca 30 000 Km!! a Pozor! ve válci lítá už jednou vybouchávanej píst! Bohužel jsem jí tak už koupil.. a do motorku vidět není no.. a největší závada co mě potkala bylo: Praskla klec spodního ojničního ložiska a její části se rozprchly všude po motoru ( ložiska kliky, válec, všude!.. A píst stále slouží! :) A pak nějaké menší závady jako (prasklé lanko plynu, lanko přívěry, těsnění) No vyměnil sem snad už skoro vše! ale většina závad a výměn byla způsoveba předchozím majitelem..

Požitek z jízdy: Jede opravdu super na dvácu jedna z nejlepších :) v zatáčkách drží jak přibitá! Přívěra se otevírá na 7tisících otáčkách.. minulý rok jsem s ní měl menší problémy, které doufám že tento rok už odstraním. Opravdu super motorka, když nebudu muset tak jí neprodám! Protože 2T éra pomalu končí.. a tuto motorku už moc na silnicích nepotkáte..
Je to pomalu kus historie a já jsem hrdý na to že jí sedlám!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
antony_2507
antony_2507 napsal 06.04.11 v 21:51

mašina parádní, jasnejch 10 ať to jezí a snad se ještě někde potkáme a né jen u meka

nigga
nigga napsal 09.01.11 v 15:27

Cau 10b je tvých už jen kvůli tomu jak se o ní staráš.Hodně štastných km a někdy se zase uvidíme

PájaViků
PájaViků napsal 05.01.11 v 23:06

čauky Ízáků fajne mašina, doufám že se nerozsekáš cestou v Dubnu...to bude velkolepý jinak 10 bodů...fajne mašina...

aprilia.futura
aprilia.futura napsal 15.07.10 v 18:41

zdar hele prosim tebe nemáš nahodou vyfoceny karburator potřeboval bych ho videt mám přehazeny hadičky bych dřivějšího majitele zabil dik za odpověd

Kjubaaa
Kjubaaa napsal 06.07.10 v 10:41

Pékná mašina at ti slouži chlape

Více komentářů



TOPlist