Moje druhá mašina. Je to už taková babička, ale jede furt dobře. Hned po koupi jsem do ní musel ještě dost peněz vrazit, aby byla v pohodě, ale od tý doby jezdí bez poruchy.
Recenze
11.5.2012 po sedmi krásných letech prodaná. Nechtělo se mi, ale nastal čas jít dál a nebyly peníze ani místo, abych si mohl dovolit dvě motorky. Snad bude novému majiteli dobře sloužit :)
Před sezónou 2012 poměrně dost oprav a servisních úkonů:
- nový píst kovaný (Woessner), nikasil, přetěsnění válce sadou Topend, repase hlavy válce, nový lak válce, nová Iridiová svíčka
- nové ojniční ložisko, oprava víčka oilmasteru, nové těsnění víka spojky, nové gufero řadící páky
- repase výfuku - svár svodu + lak + úpravy koncovky + pružina uchycení
- karburátor - nové hadičky, přepady
- repase vodní pumpy chlazení
- nová fajfka + zapalovací kabel
- vidlice - výměna gufer + olej
- zadní brzda repase (pumpa)
Popis:
Leštěnka v perfektním stavu. Italská cestovně-sportovní klasika od Aprilie. Výborná na cesty (pohodlnější silniční stopětadvacítku nenajdete) a zároveň zatraceně rychlá (čtyřtakty od Hondy nebo Yamahy nemají šanci). Mám (měl jsem) jí sedm let a za tu dobu jsem si s ní užil dobré i zlé. Není to bezúdržbová motorka (to ale nejsou ani novější RSa nebo Mita), ale na druhou stranu to není žádná japonská tuctovka. Je to plnokrevná temperamentní Italka, tělem i duší, která má i po třiadvaceti letech stále co nabídnout. Za touhle motorkou se narozdíl od Japonce ohlídne každý a na to jak je stará, tak je nádherná.
Je to můj mazel, za těch sedm let mi přirostla k srdci a podle toho jsem se k ní taky choval - pravidelný servis (www.apriliatech.cz ), celoročně garážovaná, po každé projížďce opečovávaná a mazaná vždy Castrol TTS. I díky tomu je to jeden z nejhezčích kousků v republice a motor je ve velmi dobrém stavu (šetrně zajížděná po větších servisech, žádná jízda na limitech, měl jsem jí spíš pro pohodové vyjížďky).
Co se týče vzhledu, lak má na pár místech větší oděrky (byl dělaný asi před dvanácti lety), konkrétně na zrcátkách (jsou poškrábaná) a pak na podsedlovce (zde je prasklina - obě vady viz fotky), jinak je ale v pěkném stavu. Na motorce jsou poměrně drahé (hodnota asi 7 tisíc) karbonové doplňky od Tyga Performance, konkrétně koncovka výfuku, přední blatník, víčko zadní nádržky brzdové kapaliny a rámeček kolem budíků. Na stopětadvacítku má pěkný hluboký zvuk a super spotřebu (asi 3 až 4 litry na sto při delším cestování).
Zkušenosti:
Mám jí od prázdnin 2005 a zatím jsme spolu nalítali 15 tisíc bez nehody :)
Cesty:
Aprilia den v Mostě, libová akce v Poděbradech (by Hojkman), Rack Reyd X, výlet na Orlík, okruh v Hořicích, srazy s kamošema a s motorkářema z fóra, Hledání Přívěr 2007, 2008, 2009. Jinak spolu proháníme všechny okresky v okolí.
Další info:
Polepy nejsou původní.Více fotek na http://www.bikepics...my4/89af1125sintesi/ nebo na http://karkulka.xf.cz
Tyhle menší a starší stroje mají taky své kouzlo
Pěkný žihadýlko. S technikou sis evidentně užil, ale zase máš k tý svý Italce osobní vztah a tak to má být. Tož ať vám to dál bez újmy sviští...
moc pekna
Pozdě, ale přece Hele ani nechci, ještě se mnou minimálně do jara bude, ale spíš dýl.
cau nechces ji prodat?