renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1400 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mavr
Vloženo 5.2.2010
Aktualizováno 1.9.2021
Zobrazeno 5 646x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 06.09.2017, Uskutečněno: 06.09.2017, Stav tachometru: 18 km, Zhlédnuto: 25x


Něco z pod prstů..

Podle stavu řetězové sady, vychází mi to zhruba na třetí až čtvrtý cyklus mazání řetězu (cca 2000 km,pokud se mi podaří vyhnout jízdě v dešti) udělám kompletní očistu. Zakládá se na trpělivosti, zubním kartáčku a plechovce petroleje. Tedy důkladné vykartáčování, osušení, a pokud je čas nechám vyschnout do druhého dne před aplikací maziva.

Podle ujetých kilometrů provedu kontrolní měření, většinou jednou ročně.
Průhyb:
Viz obrázek, seřízení na průhyb 32-38mm

Opotřebení :
Tedy hodnotu A dle obrázku.
Běžná hodnota: Méně než 6 mm
Limit pro výměnu: 6,2 mm
Mnou změřená hodnota po :
18 280 km (2016) 5,9 mm
28 106 km (2018) 5,9 mm měřeno na šesti místech

TEDY OK

Natažení řetězu
V tomto případě měříme opakovaně 20 článků, na několika různých místech.
1. Zatížíme řetěz zespodu na háčku předepsanou hmotností 10kg.
2. Odpočítáme dle obrázku 21 čepů a měříme vzdálenost středů os.
3 Hodnota z výroby je v rozmezí: 317,5 až 318.2 mm
Limitní hodnota pro výměnu 323 mm

Mnou změřená hodnota po 18280 km (2016) 318 mm
TEDY OK

Nakonec nanesení maziva
Existuje spousta teorií a možností jak na to. Držím se toho co se mi osvědčilo.
Postupuji podle obrázku s názvem "mazání-nástřik" nanáším zezadu na rozetu, kterou pomalu otáčím. Jednu přesnou aplikaci provedu pomalu, druhé kolo rychleji protočím. Následně opatrně setřu přebytek z boků vnějších destiček a hran vnitřních a vnějších destiček. Ideálně nechám " zaschnout" přes noc. Dojde k odpaření rozpouštědla a ztuhnutí maziva. Mám vyzkoušeno že pokud vyjedu ihned, daleko víc toho skončí na kole než po "zaschnutí" Samozřejmě pokud je nutno mazat v průběhu cest, pak je vše jinak, moto na bočním stojanu, popojíždím po 30cm vpřed..

Napište svůj názor DÍKY

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jardusking (112) napsal 11.09.2017 v 21:42

Máro,
precizka jako vždy
A ty "Kawař" mažeš Yamalubem? Ale je dobrej, to musím uznat a nejlepší je namazat a nechat to stát, pak to drží, v tom máš recht.
A jinak, já mažu řetěz z vrchu a to na spodní straně - aplikace je stejná, tedy přímo mezi segmenty řetězu a nezasírám tak tolik rozetu - pak se na ni strašně chytá bordel...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna řetězové sady

    Po necelých 40 tisících km je čas se rozloučit s originálním prvovýrobním řetězem. Důvodem pro výměnu je nerovnoměrné vytahání řetězu. V podstatě řetěz při poslední kontrole byl bez problému, ale bylo jej nutno dopnout

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 31.08.2021
    Uskutečněno: 31.08.2021
    Tachometr: 39600km
    Komentářů: 3x
  • Jak jsem o kotouče přišel :-D

    Moje vlastní zkušenost, která třeba někomu pomůže :-) Tak za prvé, komu není rady .. tomu Brembo, nedal jsem na rady zasvěcených a osadil brzdové destičky, viz předchozí záznam. Musím složit poklonu Tondovi www.mot

    Typ: Oprava
    Vloženo: 30.04.2021
    Uskutečněno: 01.08.2020
    Tachometr: 34900km
  • Očista - prostor pastorku řetězu

    Zhruba po 10 tkm provedu vyčištění prostoru okolo pastorku řetězu. Je nutno povolit celé víko, včetně šroubů kolem hydraulické spojky. Následně lze víko " otevřít" velice lehce, v opačném případě je stále některý šroub

    Typ: Údržba
    Vloženo: 12.01.2018
    Uskutečněno: 12.01.2018
    Tachometr: 24000km


TOPlist