Zhruba po 10 tkm provedu vyčištění prostoru okolo pastorku řetězu.
Je nutno povolit celé víko, včetně šroubů kolem hydraulické spojky. Následně lze víko " otevřít" velice lehce, v opačném případě je stále některý šroub nepovolen.
V tomto okamžiku je možno vše důkladně vyčistit včetně míst okolo řetězu u uchycení zadní kyvné vidlice.
Práce to jest nečistá výsledek je o to více potěšujícím
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po necelých 40 tisících km je čas se rozloučit s originálním prvovýrobním řetězem. Důvodem pro výměnu je nerovnoměrné vytahání řetězu.
V podstatě řetěz při poslední kontrole byl bez problému, ale bylo jej nutno dopnout
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 31.08.2021 |
Uskutečněno:
| 31.08.2021 |
Tachometr:
| 39600km |
Komentářů:
| 3x |
-
Moje vlastní zkušenost, která třeba někomu pomůže :-) Tak za prvé, komu není rady .. tomu Brembo, nedal jsem na rady zasvěcených a osadil brzdové destičky, viz předchozí záznam. Musím složit poklonu Tondovi www.mot
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 30.04.2021 |
Uskutečněno:
| 01.08.2020 |
Tachometr:
| 34900km |
-
Nastal čas pro výměnu brzdových destiček.
Kontrolu okem provádím průběžně, plus očistu. V tento okamžik už jsem dospěl k závěru že je " ČAS"
Najeto 23tis.km a měření potvrdila sílu destiček v nejmenším místě v roz
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 14.09.2017 |
Uskutečněno:
| 14.09.2017 |
Tachometr:
| 23000km |