renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bert11
Vloženo 2.2.2010
Aktualizováno 22.11.2011
Zobrazeno 2 892x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Deník motorky
Nalezeno 18 záznamů

  • Brno wokruh

    Vyšlo nám počásko, jezdili jsme dohromady 5x30 minut. Bylo to úplně super. Gumy držely na jedničku, motor fachal bezchybně, brzdy neúnavný...Salajdry na kolenou kvalitně vodřený :-))))

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 9km
  • Konečná podoba

    Tak tady je poslední verze ke dnešnímu datu!! Jen navíc sou závažíčka, spíš duralové záslepky. Tohle tady nebudu sám moc hodnotit. Budu moc rád, když vy sami řeknete svůj názor. Budu rád, když hodnocení budou přibývat. D

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 10km
  • Výměna gum

    Chtěl sem si zajezdit na vokruhu, tak sem pokoupil gumy. Jezdím už leta, vím že na okruh sou jiný gumy než sem koupil, ale nakonec se ukázalo že to pro mě, jako amatera, je jedno! Dal sem obyčejné DUNLOP QUALIFIER. Byl s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 7km
  • Sedlo

    No jo,sedlo! Bavilo mě dělat s tím materiálem. Musela to bejt precizní práce, nemoh sem si dovolit chybovat. Musela být pevná ruka. Dělá se to nahrubo nožem, pak rozbruskou lameláčem a nakonec jemné doladění ručně šmilgr

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 6km
  • Přední vidle-brzdy

    Tady jen malinká změna od původního plánu. Během toho času úprav a oprav sem se rozhod, že brzdy budou radiální i s pumpou! Opět musím říct, že sem udělal dobře. Původní brzdy byli tak nějak normoš, ale tohle je absolutn

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 5km
  • Koncovka

    No a tady je koncovka. Nejdřív bylo třeba vyrobit "kopito" a pak podle něj udělat wopravdovej unikát! Je to moc hezký, povedlo se to na jedničku a i ten zvuk stojí za to!!! Samozřejmě nesmí chybět pravej karbonovej kryt.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 4km
    Komentářů: 1x
  • Vejfuck II

    Tak tohle byl můj nápad a realizace zas Čunda. Vymyslel sem, že když v malé koncovce, co sem měl v plánu, nebude moc prostoru pro dostatečné tlumení, udělám místo katíku tlumivku. Dušan vejfuk celej rozpáral a vložil dop

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 3km
    Komentářů: 1x
  • Podsedadlák-laminace

    Tak tohle byla věc, na kterou sem se vůbec netěšil. Hroznej bordel z toho a jen kuli disajnu. Ale někdo to udělat musel, kdo jinej než já!! Výsledek snad stojí za to, ale s laminátem je to fakt v jednom bordelu...vlastně

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 2km
  • Víko spojky

    Při koupi motorky nebyla spojka kompletní, dokonce víko spojky bylo poškozené a bez kontrolního sklíčka na olej. Spojka se zkompletovala, těsnění jak nový a barvička se taky povedla. Sklíčko se vyrobilo nové svépomocí ;-

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.10.2010
    Uskutečněno: 18.10.2010
    Tachometr: 1km
  • Chlazení

    Byl jsem přesvědčenej, že chladiče musejí jít dopředu...Na straně to byl fakt hnus, kor když chci streeta!! Byl jsem se podívat u Míry (kde jinde) na nějaký chladiče, který by tam šly. Vybral jsem přesně ty, co jsem chtě

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 26.03.2010
  • Vodní pumpa

    Už jste někdy viděli něco tak hroznýho? Já ještě ne!! Asi jak ta motka dlouho někde stála, tak chladící kapalina pěkně zkrystalizovala a hezky zarostla vodní pumpa!! Nemyslel jsem si, že to rozchodí, ale nakonec úplně v

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 24.03.2010
  • Elektroinstalace

    Další věc, kterou jsem chtěl udělat, bylo schovat co nejvíc drátů někam dovnitř...Schoval sjem relátka na světla, blinkry, polohový čidlo, dobíjecí relé a zapalovací cívky. Je to moc nebo málo? :-))) Ještě nechávám pros

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 23.02.2010
  • Vejfuk

    Abych mohl upravit chlazení, musel jsem nejdříve překopat svody wod předních válců. A v tom mi zas pomohl Dušan. Rozměřil jsem si to a on to prakticky rozřezal a posvařoval dohromady...Vznikl mi docela velkej prostor pro

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 22.02.2010
  • Poděkování

    Nerad bych zapomněl na jednu důležitou věc. Nebylo by žádné VFR, mojí stavby, kdyby nebylo kamaráda Míry Lepiče a jeho Moto-ŠIKULE. Spousta dílů, maličkostí, které mi chyběly, mi poskytnul a neváhal ztratit spoustu minut

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 10.02.2010
  • Podsedadlový rám

    Teď bylo na řadě upravit podsedadlový rám. To nebyl zas takový problém, rozřezal jsem origo a napasoval po kouskách pod ten laminát z fároše 09. Nejprve se mi ale nepovedl sklon, páč sjem si s tím nějak hnul. Nedalo mi t

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 05.02.2010
  • Varianty

    Se zadkem jsem měl jasno, ale jak s předkem... Dlouho jsem neměl jasno, tak zkouším různé varianty... origo předek, předek z fároše 07 a pak ještě úplně něco jiného a u toho jsem zůstal... Říkal jsem si, že když mám už j

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 28.01.2010
  • Přední vidle

    Nejdříve jsem musel postavit motorku na kola. VFR neměla předek a spoustu věcí, které jsem musel postupně doladit, udělat a sehnat. Přední vidle jsou z Fireblada SC50, ale malinko upravené. Spodky, držáky třmenů jsou z V

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 25.01.2010
  • Koupě VFR800

    Po ZX-9 jsem si do garáže dovezl VFR 800. Měl jsem pár variant, co s tím, ale nebyl jsem rozhodnutej...dal jsem tomu čas :-)

    Typ: Koupě
    Vloženo: 15.03.2010
    Uskutečněno: 17.11.2009


TOPlist