Základ tohohle stroje byl samosebou SÍM 51enduro,po pár úpravičkách a dlouhém schánění se zrodil simson sedmdesátka,kterej uměl fičet až 115km/h.
Recenze
Vyšmelil jsem ho s nějakým ruským majorem přímo v kasárnách jejich posádky za Mimoní-Svébořice.Hrůza,přední kolo měl z nějaký ruský babety,místo víka nádrže pucvol,nebrzdil a ani moc nejel,měl totiž zaflákanej vejfuk od toho jejich benzínu...Gól byl,že jsem mu za něj tenkrát dal dvojkazeťák od rákosek.To se psal rok co se ruský soudruzi stěhovali zpátky domuZakoupil jsem přez tipservis sadu.píst,válec,hlava na S70 a ouha jeden kroužek přišel zlomenej.Projezdil jsem na jawě 350 půlku DDR a links nikde neměli až jeden človíček čecháček mi prodal jetej kroužek na 70tku.Pak šel motor do Jablonce kde mi přefrézovali kartery a osadili motor jinejma převodama za 3 000Kč,pak už jen montáž a jízda.Místní Simsonáři s dvanáctivolťákama mi koukal na záda a záviděliUměl si poradit i s náročnou tratí Valdovská Rokle,kde se naposledy jezdil už jen autocross a moje žena s ním předjela i MZ 150 a ten kluk zuřil.Žel bohu neměl v pořádku papíry a tak šel do světa jen za 6 000Kč,to byla cena přestavby.Přední kolo jsem přeplejtal z jawenky 90 a nádrž měl z hondy,ve finále měl i 16tku zadní polodrapák(což na fotce ještě nemá).Prodloužený šavle,tachometr,otáčkoměr a funkční teploměr,byl to takovej mazlík a nikde mě nikdy nenechal...
Nebyla ta maska na tej první fotce z nějaký soutěžní jáwy? Jinak moc pěknej stroj, taky sem měl podobnýho..
To byl ale dáblík . Za 10 .
ten se ale mrská