Po roce opět fichtl day, tentokrát již můj sedmý v pořadí.
Naladění opět mocné. Motor šel zatim snad nejlíp ze všech ročníků, k tomu jsem měl i skoro správně naladěnou převodovku. 9-ti zubej primár, a k tomu 11-ti zubej sekundár. Maximálka dle jednoho radaru 43, dle druhého 45km/h na plně rozmotanou nemohoucí trojku. Na zadek jsem pořídil zimní obutí značky Mitas (E-06) předek standardní celoroční obutí (což se ukázalo jako slabina)
Trať celkem perfektní, motal jsem i trojku bez problémů, ikdyž jsem jí nedotočil. Jen v zatáčkách kdybych neměl řídítka v rejdu bych snad ani nic nepoznal. Příští rok musím pořídit ňáký užší drapáček. Páč i na rovině se bahno lepilo asi tolik, že předek absolutně nedržel stopu. A potom drobný detail opět s jízdou ve "škarpě". Rozjezdila se tolik, že některá kola jel pionýr opět po podlahách, a i s mou pomocí velice špatně. V jednom kolme mi dokonce přímo v tom nejhoršim spadl řetěz, a já ho musel nasazovat s pomocí motoru který naštěstí chyt. Řetěz dělal teda problémy i dál. Posledních asi 10minut začal padat, tak jsem ho asi třikrát na trati dopínal. Když byl doplý natolik, že přestal padat, byl již konec. Nebýt řetězu, pravděpodobně bych byl někde kolem první desítky.
Jinak bych chtěl poděkovat Jindrovi650, který mi pomáhal s roztláčením. Bez něj bych asi zdech vyčerpáním.
Vlastník | Frantas | |
---|---|---|
Vloženo | 5.1.2010 | |
Aktualizováno | 17.7.2022 | |
Zobrazeno | 5 846x |
Prostě pecka dávám 10b