Super single nebo pěkně česky jednobuch - prostě nádhera . . . projet se je fajn . . .
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - A už je to tu zase ... minimálně tři řádky. Správce těchto nových stránek si šíleně libuje ve slohových pracích. Nevím, ale něco mi tu nehraje. Buď je to tu pro lidi co rádi motorky nebo nějaký klub spisovatelů. Teď už to budou tři řádky tak snad mě to pustí dál.
Recenze
Jak napsat recenzi o tomto motocyklu vůbec netuším, ale snad se to nějak povede. Z nepochopitelných důvodu jsem tento motocykl doma chtěl. A nastala skvělá šance. Má žena chtěla taky něco staršího, menšího a lehčího, takže SR 500 byl skvělý nápad. Uběhlo pár týdnů a motorka byla doma. Nádherný jednoválec s 20 Kw a 499 kubíky, litými koly v daném ročníku. I po těch letech téměř v původním stavu.
Samozřejmě koupeno jako dovozka, která připravila svá překvapení. V německém techničáku něco chybí, takže běžné RZ údajně nejsou možné. Začínám připravovat vše na veteránské značky. Ždibec mě to mrzí, ale nevadí, hlavně že SRko bude moci na silnici. Zub času je samozřejmě vidět, ovšem s čtyřiceti léty v provozu a téměř devadesáti tisíci kilometry na tachometru vypadá poměrně zachovale a pěkně.
Máme z motocyklu radost oba - manželka jako hrdý majitel a já jako amatérský udržovač v chodu . Počáteční obavy manželky ze startování s klikou vzaly za své po prvém nakopnutí a zůstal jen rohlík od ucha k uchu.
Popravě řečeno motor lehce klepal, ale jak se říká překvapení čeká na každém rohu. Všichni jsme předpokládali, že jako vždy je vůle na oku ojnice. Vše se vyjasnilo po nějakém čase, až přišla na řadu kompletní repase motoru. Někdo teda nechal udělat
výbrus válce, ale píst nechal asi původní menší a to bylo to klepání. Firma Wiseco to ovšem zachránila, protože měla dostačující rozsah pístních rozměrů. V současné době předpokládám, že jsem překročil magických 499 kubíků.
Když se vrátím k věcem, co nejsou na motocyklu původní, konkrétně se jedná o zpětná zrcátka a koncovku výfuku. Ještě mám jednu drobnost, původní kyselinový akumulátor, jsem nahradil bezúdržbovým olověným akumulátorem (technologie AGM) do EZS, EPS a UPS. Tahle záměna se mi velice osvědčila, hlavně při minimálním ročním nájezdu.
Po celou dobu je velkou radostí si na SRku udělat vyjížďku.
Je to motocyklová radost v té nejčistější podobě, nemám víc co dodat jen
Moc pěknej kousek. Gratuluji! Kdysi dávno jsem měl podobnou, ale ne tak pěknou. Ať Ti dělá samou radost a jezdí o 106!
Moc pěkná
Láska je láska