Nejrychlejší prase co kdy brázdilo české luhy a háje mlékem a strdím oplívající :)
Recenze
Modrý Prase
Když sem si tuhle motorku koupil, říkal sem jí velmi zajímavým jménem, které má zřejmě původ někde v dobách bytvy u Termopil... To magické a mýty opředené jméno bylo... Motorka :)
Až časem přišla přítelkyně, která se prakticky něvěnuje ničemu jinému, než leštění svojí herky (taky SV 650s), se jménem modrý prase. A tak je to teď hold modrý prase (já osobně sem rád, že alespoň přestala říkat, že přijel princ na praseti, kdykoli sem někam dorazil) :D.
Takže modrý prase je Suzuki SV 650S rv. 2000. Mám ho od konce dubna, přičemž koncem větna nám nedal přednost jeden panáček a ťuknul do nás. Nebylo to nic moc, ale přežili sme to poměrně bez úhony.. Pravdou je, že prase (tehdy ještě motorka) muselo jet domu ze Soběslavy v tranzitu, protože mělo uražený přední i zadní brzdy (páčky). Já sem měl trochu prodřenou bundu a modrý celý záda, ale občas když jdu z tréninku, tak vypadám i hůř :)
Takže další krokem bylo ukrást přítelkyni přední brzdovou páčku (vrátil sem jí teprve včera) a už se mohlo zase jezdit :)
Prase je moje první motorka, takže mě příjde, že jezdí asi úplně nejvíc nejlepčejc na celým širym světě :) Ale když se na to podívám střízlivějc, pořád mě vyadává, že sem si vybral dobře..
Od spodu táhne krásně a zrychluje až tak do 150.. pak už se mu nechce a člověk ho musí tak do 220 přemlouvat :( Brzdy by mohly bejt lepší - mám pancířky a sintrový destičky, ale stejně mě pořád příjde, že musim vynakládat moc velkou sílu na brždění a mohlo by to jít snadněji..
Jinak do zatáček krása a motorka je celkově pohodlná a přitom příjemně sportovní :)
Najeli sme spolu za ty 4měsíce asi 14 000 a už si na sebe docela zvykáme. Nebejt toho nešťastníka, co do nás ťuknul, tak by sme asi neměli žádnej problém...
Možná jenom, jak nám ve 220 praskla zadní guma :/, ale to sme ustály bez vetších problémů :)
Protože chudák prase bylo seškrábaný od května, tak sem ho teď osobně dal dohromady (já se rukama skoro ani nenajim - takže si dovedete představit, jak chudák vypadá) :D
Dostalo nějáký nový součástky:
-Klín pod motor
-Podsedlovka
-Kryt zadního sedla
-Zadní blatník
- Pancéřový hadičkyna přední brzdě
-Modrý andělský oči (jako má BMW :)
-Modrej lem na Double buble plexi
-Zrcátka v laku
-Železný blinkry (imitace carbon)
-Carbon krtku brzdovky (kapaliny)
-Carbon Spojková a brzdová páčka
-Carbon řadička - tu původní sem urazil na Sosnový, když sem se víc nahnu do zatáčky, pak sem si chtěl podřadit a nebylo čim :(
-Zvednutí pedálů - viz hornější řádek - jsou to hliníkový nástavce, na který se dává původní přepákování a celý i s pedálama to zvedaj (více poloh) cca o 5cm a posunujou o cca 2 dozadu, takže snad už nebudu urážet pedály a nebudu mít pořád ohoblovaný stupačky :)
- Ohýbací pedál zadní brzdy
- Carbon stupačky
- Výfuk Creptus - Carbon černý triovál - Fakt krásnej zvuk i vzhled :)
- nová řetězovka DID
- Nový obutí Contimotion
- Rolny
- Speciání supertajná úprava pneumatik BluePower :)
- Zadní blinkry v podsedlovce
- Lepší žárovky v předních světlech do modra
- Padáky od Rutana
- Padáky na přední kolo s novou osou od Jimba - Pak předělaný mou maličkostí na leštěnej hliník :)
- Rychlý pruhy
- Reflexní proužky na kolech
- Carbon polepy zadní stavby
- Carbonovej kryt alternátoru
Je v plánu...
- Polepy - objednáno
- Nový rukojeti
- Tlumič řízení - výhledově
- Progresivní pružiny
a když pánbůh dá, tak časem celej novej lak :)
Tak to je asi tak všechno, co bych Vám na začátek o praseti pověděl :)
supr fotky! umíš 10b.
10tka hlavně originálnímu jménu pro motorku něco máme společné - taky jezdím na Modrém..ale ne praseti
Motorka za 10b Mimčo za 100 b
Hmmm hezky to klopíš, to klobouk dolu . At ti dělá SV jenom samou radost . 10b a to bez diskuze .