Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | jaro 2009 10tis najeto => 150.000 |
radiálně uložené brzdy, stabilita tuhost rámu a přitom jen 160kg suché váhy
- Musíte si v první řaďě zvyknout na zvláštní svištění vzduchu v airboxu kterým je tenhle model specifickej.(údajně je to specifické :) )
- První co půjde asi pryč bude lauf. Ne, že bych byl takovej zastánce laďáků. Ale když ohřejete motor na provozní teplotu, tak na povrchu laufu nejste schopni udržet ruku ani 2sec.
- druhé sedlo je jen do počtu - spolujezdec na tuto moto opravdu nepatří
Moje úpravy |
Takže karboňák už je a po roce mundění i alu držák SPZ s blinkry. (mám rád originální stav ale ta orig. plachta byla fakt moc humpolácká) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | snad nic |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Alu-eloxovaný |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | original |
Úpravy motoru | sériovka - karbonová přímá koncovka laufu ale ta plní jiné funkce, váhu, bezpečnost popálením, vzhled a i kravál no :D |
Úpravy podvozku | sériovka |
Úpravy brzd. systému | sériovka |
Použité pneumatiky | Pirelli SuperCorsa sc2 |
Úpravy řídící jednotky | nic |
Obecné
Moje závady | nic - a doufám,že to tak zůstane :) |
---|