renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Monče
Vloženo 30.8.2010
Aktualizováno 13.10.2012
Zobrazeno 19 162x
HODNOCENÍ PROFILU OD 58 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Tak se to konečněě povedlo a je doma zase supersport. Je to nádherný bike, ke kterému mě to táhlo odjakživa, po Horníkovi nááádherná snová změna. Jsem nejšťastnější!!! Dočkala jsem se, díky taťko!!!

Více fotografii

Recenze

Úvod:
Vůně motorů a spálených gum mně brala odjakživa. Udělala jsem si papíry na vše možné 4kolé(B,C,T). Pak přišel můj drahý a já bezhlavě propadla jedné stopě. Nejdříve jsem myslela, že to nebude tak žhavé a budu jen příležitostná přítěž. No, už jsem v tom až po uši. Noty jsem si udělala v létě roku 2009, ale zatím jezdím jen jako baťůžek. Až nám to finanční situace dovolí, budu určitě patřit taky mezi hrdé majitele nablýskaných strojů. Musím se ale poohlédnout po něčem lehčím, naše zlatíčko neunesu. Nooo, jednou jsem to prubla na naší staré Zuzance a málem jsem svou drahou polovičku křísila. Odneslo to jen zrcátko a blinkr, horší bylo dojet bez brzdové páčky. Kapotáž jsem bránila vlastním tělem. Takže už nepokuším štěstí ani manželovu psychickou odolnost vůči stresu ). Takže zatím motorkářka čekatelka, ale já se dočkám...

Tak konečně je to snad tady, právě volal můj drahý, že má možnost vyměnit Horníka za supersport. Jelikož jsem si naši první Zuzanku doslova obrečela a díky Horníkovi byla doma týden tichá domácnost, člověk si zvykne na všechno, navíc jsme spolu najeli poměrně dost km, zvládli motodovolenou... i tady jsem zamáčkla slzu. Ale pořád převládala euforie ze supersportu, páč se sagočem jsem se nikdy nesmířila, kapoty jsou kapoty a můj drahý to měl na talíři poměrně často. Sedím v práci, hypnotizuju telefon...
Tak to všechno klaplo a domluva padla!!! Můj drahý vzal našeho Horneta a jel jdo Uherského Hradiště., celý napnutý a nedočkavý, jak celá věc dopadne. Horník byl super stroj, který sloužil věrně a dobře, ale srdíčko máme pořád ještě u kapot. Po pár desítkách minut, vzájemného okukování a seznamovací jízdy, bylo rozhoddnuto. Zpět jel už na naší druhé Zuzance. GSXR 750 K1, r.v.2001, 103 Kw, laďák ARROW (nádherný zvuk). Není co dodat. Výkon naprosto dostačující a o pocitu jízdy radši nebudu ani mluvit, prostě orgáč!!! To jsem mu upřímně záviděla, protože já seděla v práci .
Ale hned z Hradiště mířil za mnou, to jsem si nemohla nechat ujít, místo pauzy na oběd jsme zvládli svou první vyjížďku a já nebýt profi baťůžek, tak to asi nedám. Můj drahý se se mnou nemazlil. To bych jako zvládla, ale já byla na podpadkách, s kabelkou a v letních šatičkách bez ramínek. Nepřidával tomu ani fakt, že jsem doteď byla zvyklá na madlo, kterého se držím i několik stovek km i při velkých rychlostech. Takže když pominu fakt, že půlka Ostavy viděla můj holý zadek a popeláři málem bourali. Byl to opravdu orgastický zážitek. Konečně to nebyl posed jako na záchodě, promiň Horníčku, konečně jsem mohla zalehnout, klopit zatáčky, regulérně se podílet na jízdě!!! Jupííí, jak já se těším na delší vyjížďku. Babííí, dědooo, o víkendu k vám jdou dětiii, my máme pláán!!!

Obecně:
Jednoduše slečna dokonalá. Strašně jsem toužila po tomto modelu i v těchto barvách. Motorka je dovezená z Uherského Hradiště po majiteli, který se o ní pravděpodobně hezky staral. Má původní lak. Kapotáž má pár drobných šrámů a prasklin, byla padlá na okruhu, ale na první pohled nijak znatelné a nic, s čím by si šikovné ručičky manžela neporadily. Zuzanka byla pouze padená na pravý bok, tak si v zimním období trošku pohraje. Motor jede opravdu hezky, najeto poctivých 16 000 km. Mašinka je v originálu. A co víc budu povídat, je to prostě pecka, moje srdcovka. Jen je opět vysoká a s mýma krátkýma nožkama mi zbývá jen pózovat, nebo baťůžkařit.

Jízdní vlastnosti -
převzato od mého drahého:
Pokud můžu hodnotit a motorka je vyladěná tak jak má být, je to opravdu mazec. Jízdní vlastnosti jsou pořad excelentní. Je to dravá mrška, která dokáže vycenit zoubky. Perfektně drží stopu a je dobře ovladatelná. Jízda s touto dračicí mě vždy zatáhne do jiného světa a proto ji miluji. (Tak tohle o mně nikdy neřek ;-D)
GSX - R je opravdu ideální stroj pro dokonalý požitek ze sportovní jízdy. Od cca 4000 rpm motor táhne silně a nepovoluje. Vše je o rozumu a ten zejména v sedle musí fungovat na 100%. Na známých úsecích, kde je dobrá viditelnost se otáčkoměr do červeného podívá, takže výkon se využít dá. V každém případě mi došlo, že tady končí sranda.

Ostatní:
Váha je nějakých 191 Kg. Možná působí, že je trošku obézní, ale to jí dává svoji stabilitu a přirozené charisma. Spodek je vzhledem ke kobylkám, které Zuzanka má (103Kw) naprosto dostačující. Nad 6 až 7 tis. pořád ukazuje, že nepatří do starého železa a začíná (peklíčko). Pořád slušně prohání i novější biky. Co se cestování týče, je to sice supersport, ale krásná, opečovávaná, vymazlená klasika. Rozhodně pohodlnější, než dnešní supersporty, a to můžu potvrdit, na R1 jen stěží naskládám své pozadí, a to není nikterak rozlehlé. Zatím naprosto spolehlivá. Jinak hrubej nekompromisní stroj. Tak hodně šťastných kilometru bez nehod.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ghostik
Ghostik napsal 15.10.23 v 07:03 10b.

Nádhera

major76
major76 napsal 21.06.20 v 22:39 10b.

Motorky když byli ještě hezké

Charliee
Charliee napsal 16.08.12 v 17:28

Vůně motorů a spálených gum.To zni dobre. At to pekne jezdi. 10b.

C.B.R
C.B.R napsal 22.01.12 v 07:09

moc pekna at to jezdi bez nehod.

ajirka
ajirka napsal 20.11.11 v 18:19

cago slusivamto jen suchou stopu jasne ze za 10cau

Více komentářů



TOPlist