renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Markob
Vloženo 2.11.2008
Aktualizováno 2.7.2012
Zobrazeno 2 488x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Splněný sen - GSX-R 1000 K8 ve vlajkových barvách. Voňavka přímo ze skladu. Zatím v sérii.

Více fotografii

Recenze

Zkoušel jsem různý typy a že jsem rodinnej typ a nechtěl jsem měnit krám tak jsem testoval hlavně suzukI. "Litrový gixero" mě dostalo. Zoptimalizoval jsem prodej béčka a koupi nový motky jak jinak než v národních barvách GSX-R. Trochu jsem litra bál, supersport je pro mě bandiťáka sprostý slovo, ale na lepší se dobře a rychle zvyká )

Proti banditovi to je nebe a dudy, zkrátka jiná liga. Bandiťáci prominou. Dole kolem 3-4 tis. měla B12ctka trochu větší krouťák, ale to je tak jediný (kromě dlouhý turistiky) v čem by tuhle raketu v hodnocení přeskočila.

Plusově hodnotím ergonomii jezdce, já využil stavitelnosti stupaček. Čekal jsem brutus pozici (nikdy předtím jsem na supersportu nejel) ale na tomhle se dá i trochu pocestovat. Přežil jsem při zajíždění i 400 km po Vysočině. Ale nejel jsem na tom ve dvou, jestli to vůbec rozumně jde :-o

V zrcátkách vidím tak leda svoje lokty.

Brzdy bombastický, dávkování perfektní. Pro mě šok, že to brzdí, nehoupe a nepotopí se to jako u Béčka.

Pružení, tlumení - je tvrdší, ale na slušných silnicích to je jenom dobře. Horší to je pokud člověk zabloudí na trojky nebo jiný tankodromy. Zápěstí a zadek trpí.

Přepinatelné mapy - dobrá vychytávka. Já osobně používám A a B. Rozdíl do 1/2 plynu tam trochu je, nad půl plynu je to pak stejný. Zajíždím spíš na B, je holt už podzim. Céčko jsem tam dal asi na 5 minut a hned jsem ho zase znechuceně přepnul a vzpomněl si na Bandita - podobná křivka výkonu a plochej krouťák. To je fakt na déšť.

Motor - tak to je bomba, vzteklá bestie. Není počasí a taky povolení manuálu na první tisícovku takže omezovač jsem nezkoušel ale kolem 10 tis to jede jak vystřelený z praku. Motor suprově čitelnej, výkon i krouťák jdou lineárně nahoru a když má člověk dost tak prostě přeřadí nahoru. Člověk otočí na 4ku plynem a tacho letí za pár vteřin k 250...Bomba. Motor mi připadá trochu hlučnější, dle youtube to je ale standart, na šicí stroj bandita hlučností ovšem nemá. Mírné vibrace tuším kolem 5 tis.

Převodovka paráda, dokonce i v nižších otáčkách se řadí přesně a hlavně tiše. Trochu mě zarazilo ve vracečkách, že dvojka nebere tak odspodu (bandit byl na to lepší) ale s hodnocením počkám na teplou silnici. Myslím že to bude spíš rukama.

Ovládání suprové a hlavně naprosto přesné (srovnávám s předchozíma motykama). U bandita jsem musel tlačit do řídítek aby si lehla, tohle jde do zatáčky podstatně lépe. Jiná technika ježdění zatáček a taky jiný limity. Asi bude chvíli trvat než to dostanu do ruky, takže ofafrně! Mám se příští sezónu co učit.

2011
Postupný ale jasný přesun na okruh. Tam si gixerem člověk užije nejvíc. Efektivní změna předního kolečka z 17 na 16. Taky bylo nutné sundat výfuky, i když jednou jako polštář byly dobrý , a nasadit soudruha Akrapa. Změna prakticky 10 kg dolů je sakra znát. Zajímavý je, že po změně zneklidněl volnoběh a motor občas buchnul do výfuku. Zaslepil jsem PAIR výstup z airboxu a co se týče střelby tak OK. Gixxer forever!

2012
Doplněny pancéře dopředu i dozadu + lepší brzdovka. Pneu Pirelli Diablo corsa Rosso. Mohly by víc vydržet . Stále oblíbené destinace Brno circuit a Krouna road.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LukasR1.
LukasR1. napsal 06.08.13 v 16:54 10b.

Krásná, možná mi bude říkat pane. Zítra se uvidíme.

Lenichka-Bzuk
Lenichka-Bzuk napsal 08.04.13 v 22:18

Krásná

Lenichka-Bzuk
Lenichka-Bzuk napsal 08.04.13 v 22:16 10b.

Krásná

Shiver
Shiver napsal 26.01.12 v 16:29

Super profilová fotka Marťas Dej sem toho víc z okruhu ať omastím oko

Motomaniak
Motomaniak napsal 10.01.09 v 18:36

náááádhera,tiše závidím opatrně chlape

Více komentářů



TOPlist