PROFIL MOTORKY

Kymco Agility 50 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MáraExplorer
Vloženo 11.10.2008
Aktualizováno 16.9.2009
Zobrazeno 9 297x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 15 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NeverComesTrue
NeverComesTrue napsal 27.06.13 v 20:09

Ahoj jen dotaz koupil jsem si Kymco agility 50 4t nechci kupovat vetsi obsahovy kit jak zvysit vykon?kde to koupim? a co presne?? moc by si me pomohl zatim diky.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 11.02.09 v 16:48

Tak to je jednoduchý. Nejlevnější řešení, jak by to jelo o něco rychlejc cca + 10-15% je vyměnit přední řetězový kolečko. Poud na tom jezdíš nejvíc sám, žádnej problém. Spočítej si zuby, budeš tam mít asi 14, nebo 13. Dej 15, nebo 16, investice cca 10 Euro. To CDI unlimited je dražší, nejdříve si to zkus půjčit v nějakym servisu. Jestli Ti to jede 55 na čtyřku a víc ani ťuk a máš tam ten převod, jako má Johan, tak to točí maximálně 8000 otáček a to by ještě tak 1500 mělo v pohodě, rozhodně z kopce. Zkus se taky kouknout do karburátor, jaká je hlavní tryska. U padiny je tak 70-75. Pak koukni na vzduchovej filtr a zkus ho profouknout, jakej má odpor. A nakonec koukni na kolínko od karbecu do motoru, jestli tam není clonka. Víc nevymyslíš, pak jedině kit na větší objem. PS ještě napiš, kolik máš zubů na kolečku vepředu a kolik na rozetě. A jestli bereš tu rychlost jen podlke tachometru a kolik to má najeto

SirBees
SirBees napsal 10.02.09 v 19:59

ano

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 10.02.09 v 19:11

Sir Bees a to je normální čtyřrychlostní motor, to co v tom máš?

SirBees
SirBees napsal 10.02.09 v 18:28

to asi nemam stejny to cdi mam blokovane lebo aj dole kopcom aj na rovine ma to nad 55 nepusti

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 10.02.09 v 16:35

Sir Bees já spíš myslel, aby ses koukl na můj druhý stroj Jinak tady u toho skůtříka je hlavní změna a jak ty píšeš odškrcení v tom, že jsem dával jiný válec + píst na větší objem a je přetryskovaný karburátor. To CDI unlimited pomůže pouze v tom, že se motor dostane přes otáčky ve kterých je už to limitované zablokovane...jedeš rychlejc hlavně z kopce. Ale na výkon motoru, tzn. jak to jede do kopce a jak to zrychluje to vliv nemá. Na Tvém motoru, pokud máš stejný, jako já v tom druhym stroji zablokované CDI nebývá.

SirBees
SirBees napsal 09.02.09 v 22:19

hm...tak ta jednotka sa vola cdi unlimited?hm.nesom si este isty ale zda sa mi ze mam uplne taku istu ale nvm ci tam je jeden konektor abo dva uz si nepamatam...cez vikend to pozrem...

dram
dram napsal 08.02.09 v 12:23

Děkuji. Objednal jsem si stopovač toho pístu .Jakmile provedu úpravu, dám vědět jaký je výsledek...

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 08.02.09 v 09:50

Dram koukni sem, to je to co myslím, ale spíš zajeď někam, kde maj ten pneumaťák, třeba do jakýhokoliv pneuservisu, aby ti to povolili.http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning/goodsdetail.asp?strGoodsID=WB-4931&lngDepartmentID=723

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 08.02.09 v 09:29

No na to je potřeba buď takovej přípravek, kterej stopne píst a nebo pneumatickej klíč, ten je nejlepší, má velkej točivej moment a většinou to povolí bez nutnosti zablokovat motor. Když sem dával ten sportovní variátor po cca 9000 km a 6000 od poslední demontáže, tak se to muselo stejně odsekat, ale to neni problém, jen se pak vymění matice.

dram
dram napsal 07.02.09 v 18:19

Ahoj , prosím Tě, podařilo se Ti sundat ten kroužek ve variátoru u skůtru? Mi se totiž nedaří povolit tu osu, za kterou se ten kroužek skrývá...Máš s tím nějaké zkušenosti? Předem děkuji.

dram
dram napsal 29.01.09 v 18:38

Nene...já neladím, jen se o to zajímám...to už rovnou větší objem

Dawor
Dawor napsal 28.01.09 v 20:47

Moc pěkné počtení.

MáraExplorer
MáraExplorer napsal 27.01.09 v 16:56

dík, nechal jsem ti taky vzkaz na komentářích, myslel jsem, že si už taky zkoušel něco poladit

dram
dram napsal 26.01.09 v 14:01

Pěkná raketa



TOPlist