Vlastník | MáraExplorer | |
---|---|---|
Vloženo | 11.10.2008 | |
Aktualizováno | 16.9.2009 | |
Zobrazeno | 9 297x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
Vlastník | MáraExplorer | |
---|---|---|
Vloženo | 11.10.2008 | |
Aktualizováno | 16.9.2009 | |
Zobrazeno | 9 297x |
Ahoj jen dotaz koupil jsem si Kymco agility 50 4t nechci kupovat vetsi obsahovy kit jak zvysit vykon?kde to koupim? a co presne?? moc by si me pomohl zatim diky.
Tak to je jednoduchý. Nejlevnější řešení, jak by to jelo o něco rychlejc cca + 10-15% je vyměnit přední řetězový kolečko. Poud na tom jezdíš nejvíc sám, žádnej problém. Spočítej si zuby, budeš tam mít asi 14, nebo 13. Dej 15, nebo 16, investice cca 10 Euro. To CDI unlimited je dražší, nejdříve si to zkus půjčit v nějakym servisu. Jestli Ti to jede 55 na čtyřku a víc ani ťuk a máš tam ten převod, jako má Johan, tak to točí maximálně 8000 otáček a to by ještě tak 1500 mělo v pohodě, rozhodně z kopce. Zkus se taky kouknout do karburátor, jaká je hlavní tryska. U padiny je tak 70-75. Pak koukni na vzduchovej filtr a zkus ho profouknout, jakej má odpor. A nakonec koukni na kolínko od karbecu do motoru, jestli tam není clonka. Víc nevymyslíš, pak jedině kit na větší objem. PS ještě napiš, kolik máš zubů na kolečku vepředu a kolik na rozetě. A jestli bereš tu rychlost jen podlke tachometru a kolik to má najeto
ano
Sir Bees a to je normální čtyřrychlostní motor, to co v tom máš?
to asi nemam stejny to cdi mam blokovane lebo aj dole kopcom aj na rovine ma to nad 55 nepusti
Sir Bees já spíš myslel, aby ses koukl na můj druhý stroj Jinak tady u toho skůtříka je hlavní změna a jak ty píšeš odškrcení v tom, že jsem dával jiný válec + píst na větší objem a je přetryskovaný karburátor. To CDI unlimited pomůže pouze v tom, že se motor dostane přes otáčky ve kterých je už to limitované zablokovane...jedeš rychlejc hlavně z kopce. Ale na výkon motoru, tzn. jak to jede do kopce a jak to zrychluje to vliv nemá. Na Tvém motoru, pokud máš stejný, jako já v tom druhym stroji zablokované CDI nebývá.
hm...tak ta jednotka sa vola cdi unlimited?hm.nesom si este isty ale zda sa mi ze mam uplne taku istu ale nvm ci tam je jeden konektor abo dva uz si nepamatam...cez vikend to pozrem...
Děkuji. Objednal jsem si stopovač toho pístu .Jakmile provedu úpravu, dám vědět jaký je výsledek...
Dram koukni sem, to je to co myslím, ale spíš zajeď někam, kde maj ten pneumaťák, třeba do jakýhokoliv pneuservisu, aby ti to povolili.http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning/goodsdetail.asp?strGoodsID=WB-4931&lngDepartmentID=723
No na to je potřeba buď takovej přípravek, kterej stopne píst a nebo pneumatickej klíč, ten je nejlepší, má velkej točivej moment a většinou to povolí bez nutnosti zablokovat motor. Když sem dával ten sportovní variátor po cca 9000 km a 6000 od poslední demontáže, tak se to muselo stejně odsekat, ale to neni problém, jen se pak vymění matice.
Ahoj , prosím Tě, podařilo se Ti sundat ten kroužek ve variátoru u skůtru? Mi se totiž nedaří povolit tu osu, za kterou se ten kroužek skrývá...Máš s tím nějaké zkušenosti? Předem děkuji.
Nene...já neladím, jen se o to zajímám...to už rovnou větší objem
Moc pěkné počtení.
dík, nechal jsem ti taky vzkaz na komentářích, myslel jsem, že si už taky zkoušel něco poladit
Pěkná raketa