Původní stav + KN filtr, laďák arow, 20ti polohový tlumič řízení ohlins.
Recenze
Je to super mašina, která splnila moje očekávání ! Sice dostat ji do ruky, dle mých představ chvilku trvalo, přece jen těch 185 k s plnym náporem je znát Nybyl pro mě problém koupit novější model, ale já chtěl 2004. Ptáte se proč ? Líp vypadá, líp jede a líp se cítí ! No jinak řečeno, nemusí plnit normy euro3 a proto je o dost lehčí a stejně výkonná. Jen je potřeba ji okamžitě dát tlumič řízení, jinak je to sebevražda ! Teda pokud chcete jezdit rychle a využít potenciál této mašiny ?! Jediné co bych jí vytknul, jsou brzdy. Dobře dávkovatelné a citlivé, ale poměrně rychle se prohřejí a páčka se příliž přibližuje řidítku.. JJ, chce to racing destičky a pokud možno pancéřky. Jinak neni co vytknout, na sport bomba a cestovat se sní dá taky slušně, já sní např dál v tahu 600 km do Alp se spotřebou 5.5 L na 100 km a jen jsem trochu cítil zadek Jo a moc nepočitejte s nějakym pekelnym tahem od volnoběžných otáček, do 4000 RPM nic moc reakce na plyn, slušná jízda začína od 6000 RPM a pořádnej nářez od 8000 do 13000, ale to už vám vytáhne mozek z hlavy a spolknete zubní plomby !
Pekna 10 takze za 10
krasna vispekovanai ninja