Předek je z GSX-R 1000K6-ráfek,kotouče,blatník,USD vidle,radial třmeny,spodní brýle,tlumič řízení,radial. brzd.pumpa,horní brýle jsou původní trochu upravené.KN filtr,laďák Giannelli,plexi Puig,led miniblinkry,páčky Titax,tacho Koso RX2.
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Sprint ST 1050: Oproti ZX9R - moc cestovní, menší výkon, moc měkké odpužení, horší ovladatelnost.
První dojmy - Motorka mi hned napoprvé ideálně padla do ruky. Hned jsem cítil její stabilitu a ovladatelnost. Ano, ovladatelnost a to jsem na ni přecházel z SV650S. Mě jsem před jejími rozměry napoprvé respekt, ale po první jízdě bylo vše ok a její ovladatelnost mě mile překvapila a proto ji mám i dodnes.
Recenze
ZX9-R je poslední sportovní silniční motorka (novější typy jsou už moc vyhraněné buď na sport nebo cestování) na které se dá cestovat i ve dvou s bagáží. Jen se jí trochu snažim zmodernizovat a upravovat k obrazu svému. ZX9-R je velmi rychlá a přitom pohodlná. Má geniální umístění řidítek. Potřebuju motorku jak na "normální" silniční ježdění, cestování ve dvou, tak i na okruh. Po těchto úpravách se trochu zkrátil rozvor, motorka je ovladatelnější, má daleko rychlejší řízení a je prostě lepší v zatáčkách. Stabilita je pořád vynikající. Samozřejmě i brzdy jsou mnohem lepší. Na motoru mi naměřili na dynu 158 PS, takže výkon je dostatečný.
Na letošek jsem dal na motorku nějaké doplňky - pancéřové brz.hadičky, podsedlovku Ermax, proužky na ráfky, bílé LED zadní světlo, zadní blatníček + nový lak - bílá perleť/černá metal, černý lak na rám i kyvku, viz nové foto.
Krásně vyladěná
Moc pekna ninja v novem kabatu + ten predek k6, super at ti slouzi a dela jen radost
Luxusní úprava
Pěknej kousek smekám 10b jasnejch. Ty přední vidle atd. to je paráda. Taky fandim stejný značce
Ta barva nemá chybu. 10b