V říjnu 2010 jsme se rozloučili, doufám, že bude novému majiteli dobře sloužit. Příští rok bych rád vyjel na motorce, kterou jsem vždycky chtěl - R1
update: Nakonec, co čert nechtěl ji nenahradila R1čka, ale Gixero k4...
Recenze
Agregát má hodně slušný výkon a co se týká průběhu, tak u spodku je to mrtvolka, ale jak se roztočí, je z ní rázem ďáblík - R6ka, ze které má motor z ní je cítit po všech směrech. Přesněji: do 6000rpm se nic neděje, mezi 7mi a 8mi zabere a za devítkou vystřelí a pořád táhne jaxviňa až do 12ky. Tudíž když chci jet tyčku, nesmím ji nechat spadnout pod 8000.
Podvozek pracuje výborně, já jsem si ho musel teda trošku přeladit, protože nepatřím ke kilometrobijcům(a moto je přece jenom cesťák) - vyznávám trochu sportovnější styl. Lehce jsem si podložil pružiny v předních vidlích a dal hustší olej. Zadní tlumič mám na 6ce(ze sedmi). Taky jsem si poklopil řidítka, abych dostal lokty co nejníž. V tomhle provedení mi teda podvozek slouží přesně jak potřebuju. Co mi celkem vadí a nedá se nijak odbourat je poměrně malej limit v náklonu - na pravé straně začne poměrně brzy strouhat hlásič o cestu a nalevo zase boční stojánek. Mohla by mít trochu výš stupačky a policajta.
Mohla by mít trošku ostřejší brzdy - při nižších rychlostech jsou dostatečné, ale když se brzdí před zatáčkou po delší rovince, tak musím zarvat trochu větší silou na páčce. Což je ovšem k nezaplacení je ABS - možnost zarvat brzdama naplno kdykoliv může ledaskdy zachránit. Přestože preferuju sportovní jízdu, tak mi ABS nijak nevadí a může mi sakramentsky pomoct.
Pneu jsem vyzkoušel více typů. Nejdříve jsem dojezdil ty, co tam byly z továrny a sice Bridgestone bt-021. To byly typické cestovní dřeváky - výdrž 8 000 celkem, ale jistota v náklonech žádná. Pak jsem zkusil třísměsovky Bridgestone bt-016, které mě naprosto zklamaly. Grip celkem slušný, ale po 4 000km měly odkráglovanej střed, což je u téhle motorky docela málo (když měly mít střed tvrdej a kraje měkký). Pak jsem si koupil použitou sadu pneumatik z okruhu, se kterýma jsem spokojenej nejvíc - Pirelli Diablo Supercorsa. Grip mají úžasnej - převyšuje jízdní možnosti téhle mašiny a přestože stály čtvrtinu nových, tak zvládly nájezd cca 3000km (mám už druhou sadu).
Celkově jsem ji měl skoro tři roky a najel jsem 20 000km. Celou dobu jsem jen lil benzín, měnil olej, mazal řetěz a jednou vyměnil vzduchový filtr...
Pěknej fazer. 10b.Třeba se někdy potkáme na skřítku,taky tam jezdím.Prosil bych taky o hodnocení.Díky
Dobrá práce.Ať šlape.Dávám 10.
ďyk sloužila pěkně, ale už jsem se rozhod jít zase dál
tak at ti tahle prestupni stanice slouzi...