eRko, polepy ala Valentino Rossi (46 a The Doctor) a Monster Energy, proužky na rafcích, tankpad z originalniho prislusenstvi pro R125, retez D.I.D, držák SPZ (vlastní výroby), zvýšené plexi Ermax, sporotvní vzduchový filtr BMC.
První dojmy - Místo původně vysněné Cagivy Mito se v garáži objevila takhle mrška, rázem bylo na Mito zapomenuto, co si budeme povídat, ta motorka se vzhledově prostě povedla. Sice jsem na ni čekal asi měsíc než se dostane k dealerovi, protože v ČR nebyla téměř k mání, ale vyplatilo se.
Recenze
Co k ní říct. Motorka je po vzhledové stránce bezkonkurenční, akorát to co nažene na vzhledu ztratí na výkonu. Jako 4T 125 to sice není extra závodník, ale zase tolik benzínu nespotřebuje a náklady na provoz patří také k těm nižším. Motorku mám od 05/08, kdy jsem byl skoro jediný hrdý majitel u nás. Za celou dobu co jsem ji vlastnil jsme společně najeli cca 15 000km a vcelku bez problému. Jediným problém byla netěsnost gufera na předním pravém tlumiči, prý výrobní závada, kterou v servisu v rámci záruky vyřešili hned. Postupem času mě motorka bavila, čím dál miň, hold výkon omrzel. Přestože jsem ani nemusel, tak šla do světa, aby ji po dvouletém absťáku bez motorky nahradila Z750! Motorku jsem si snažil po vzhledové stránce upravit k obrazu svému, takže jsem ji dal proužky na kola, nějaký samolepky ve stylu "46" a Monster Energy, tankpad, držák SPZ a sportovní vzduchový filtr. Myslím, že v tu dobu na to roštěnky dost letěly :DD
S eRkem jsem se také podílel na testu v ČMN
http://www.icmn.cz/testy/otazka-priorit_1388.clanek
pekna barva 10 bodu
aaa pěkny fotky tu máš :)
Díky teď už mi ale neříká pane a před prodejem zase vypadal jinak, pár doplňků navíc tam bylo, ale jsem línej ty fotky nahrát
parádní mašina a ten hřbitov na masce je good
parádní barva 10 b.