renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Four (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník matesko
Vloženo 13.7.2008
Aktualizováno 26.5.2013
Zobrazeno 4 553x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Motor : čtyřdobý, kapalinou chlazený řadový čtyřválec
Objem : 600 ccm
Výkon : 72 kW (98 k) / 11 800 1/min já mám 110k Hmotnost : 207 kg s plnou nádrží
Rychlost : 234 km/h

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Motor : čtyřdobý, kapalinou chlazený řadový čtyřválec Objem : 600 ccm Výkon : 72 kW (98 k) / 11 800 1/min já mám 110k Hmotnost : 207 kg s plnou nádrží Rychlost : 234 km/h

Recenze

Triumph přemýšlí o vypuštění nekapotované verze sportovního stroje TT600 po úspěšném pokusu v Itálii. Italský dovozce Numero Tre postavil kolem 50 nekapotovaných strojů, které nazval " Baby Speed ". Tvůrce Carlo Talamo sundal kapotáž, protože Italové nemají rádi Britský vzhled a styl. Nekapotované stroje jdou v Itálii prudce na odbyt. Konec konců je to domov Monstera. Také nahý TT600 se hned prodal a tak nyní i továrna přemýšlí o stavbě podobného stroje. Někteří zasvěcenci tvrdí, že stroj je již na výrobní lince v Hinckley, ale Triumph to odmítá komentovat. „Nahá TT600 je možností, ale v současné době pracujeme na mnoha věcech“ řekl mluvčí Bruno Tagliaferri. Sériový stroj by měl vypadat téměř totožně s Italským strojem, to není překvapením , protože Baby Speed je postaven téměř zcela z originálních dílů Triumphu.

S odstraněnou kapotáží nový stroj bude pravděpodobně používat stejný přední světlomet, pocházející z T509 Speed Triple, jaký Talamo namontoval na svůj výtvor. Dvojice násosů vzduchu, které u TT600 vedou skrz kapotáž, zůstávají na svém místě i u nekapotovaného stroje, nicméně budou pravděpodobně přetvarovány, aby lépe ladily se stylem stroje a také lépe pracovaly. Většina zbytku stroje zůstane stejná jako TT, ale nízká dvoudílná řidítka budou vyměněna za plochá jednodílná, která se lépe hodí k nahému vzhledu stroje. Chromovaná zrcátka, které můžete vidět na T509 a Thunderbird Sport, by měla nahradit originální plastová na TT. Hlavně díky odstranění kapotáže by měla hmotnost stroje klesnout na hodnotu kolem 185 kg, což by bylo o 12 kg méně než u sériové TT600. Zpřevodování nového stroje bude zcela určitě zkráceno. Geoff Haigh, prodejce z Middlesex říká, že pro nahou TT600 se určitě najde na trhu místo a že se bude prodávat velmi dobře. Tovární verze tohoto stroje by měla být představena na výstavě Birmingham 9.listopadu.

Dal jsem pořádnej výfuk Scorpion, KN filtr.


Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
.EFENDY.
.EFENDY. napsal 13.03.12 v 16:17

Nejde dát nic jiného než a 10b

KAMI-kadze
KAMI-kadze napsal 22.09.11 v 07:27

Děkuji a přeji jen pohodové km!

Cafe955i
Cafe955i napsal 21.06.11 v 20:24

Triumph je triumph

BéMWé
BéMWé napsal 25.05.10 v 20:59

stačí

manshus
manshus napsal 22.05.10 v 20:33

baby Triple

Více komentářů



TOPlist