Klasika 80 let s V motorem a kardanem jakých na našich silnicích moc nejezdí.
Recenze
Motorku jsem koupil jako dovezenou ze Švýcarska, na svůj věk je poměrně zachovalá a udržovaná. Je to můj první 4takt, před tím jsem měl Jawu 350. Když jsem po koupi kontroloval stav provozních kapalin, zjistil jsem, že jse vše nově vyměněno a doplněno vč. benzinu (skoro plná nádrž) Plusový bod pro švýcarského prodejce. Nutná ale byla výměna svíček, se starýma motorka nenaskočila. Po výměně naskočila ihned a uchvátil mě opravdu krásný zvuk motoru, svoje dělají zřejmě poladěné výfuky. S motorkou jsem zatím toho moc nenajezdil, protože teď jsem v procesu přihlašování do provozu, takže mám za sebou akorát jízdu od prodejce, návštěvy celnice a STK
Problém: Jediná věc, která mě trápí je dušení motoru v nižších otáčkách. Na volnoběh jde krásně plynule za plynem, ale při jízdě zhruba v 3tis ot. když přidám plyn jakoby ztratí výkon, projeví se to takovým škubnutím, připadá mi to jako by se zahltila. Ve vyšších otáčkách cca od 5tis. už jde vcelku normálně. Vzduchový filtr jsem kontroloval - je úplně nový, ještě mě napadlo jestli není bohatá směs, ale se štelováním karburátorů nemám moc zkušeností. Doufám, že to nebude nic vážnějšího.
pěkná holka to je a stim přidušením ve 3 tis do 4 mám taky nevim čím to je ale závažný se mi to nezdá
Pěkná . . . .
Kámoš ji má ale ne tak v pěkným stavu..super
...jo a 10b
Krasavice At zije klasika ...jo jinak to zahlceni budou zcela jiste nesesynchronizovany karbce, to je macek ...bud do servisu, nebo udelat doma s trochou sikovnosti a par pomuckama