Jsem pravděpodobně jediný blázen na světě co má doma oba typy Yamahy XZ 550 - naháče i kapotu...
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Původně jsem jenom sháněl nějaké díly na mojí XZ. Pán v Bavorsku že prý rozebírá svojí XZ na díly a prodá mi co potřebuju. Když jsem viděl že je ještě kompletní, s papírama, v originálním stavu, tak jsem mu nakonec dal pár zlaťáků navíc a koupil jí celou...
Recenze
Bude na ní dost práce, ale mě by to jinak ani nebavilo. Podle majitele stála 12 let ve stodole, protože začala téct nádrž, takže tím začnu!
Duben 2017 - začal jsem kompletním rozebráním. Některé šrouby byly tak rezavé, že jsem je musel odvrtat. Dnes už mám opískovanou zadní vidlici s kardanem, rozhejbané brzdy a očištěné výfuky se svodama. Nádrž jsem dal cínování, tak uvidíme zda se podaří jí zachránit.
Červenec 2017 - nádrž se podařilo zachránit, nakonec jí zapájeli mosazí. Vnitřek jsem tradičně vyčistil kyselinou a na závěr jí nechám znovu nalakovat.
Práce probíhají celkem pomalu, ale zadek je už hotový. Na motoru jsem vyměnil volnoběžku, což je asi tradiční problém těhle motorek. Je to zajímavé, protože ten samotný díl je totožný z celou řadou jiných motorek od Yamahy, namátkou třeba řada XV, ale tam jsem neslyšel že by to dělalo problémy - zvláštní...
Výfuky se taky celkem povedly, takže chybí předek. Vidlice a brzdy. To už nebude nic složitého, ale chce to čas. A ten teď chybí!
Říjen 2017 - nádrž je nově nalakovaná. Předtím jsem jí ještě pro jistotu uvnitř vylil epoxidovým lakem.
Podařilo se mi sehnat originální, nepoužité výfuky italské značky MIVV. Ze starých zásob jednoho dealera.
Pokud tohle stálo ve stodole tak tam bych klidně parkoval vypadá luxusně práce bude bavit
Nadherny stroj
Krása . Na pár metrů bych si myslel, že to je Turbo
Přijeď se podívat ... http://nipponretro....-se-deje/kdy-se-jede
Super stroj