Koupil jsem ji jako funglovku,dovežená z USA,bez katalyzátoru.Zatím jsem pracoval na vzhledu,ale jelikož je ještě v záruce tak se nechci pouštět do větších akcí.Jinak v plánu jsou pancéřové hadice,K&N filtr a iridiový svíce.Výfuk asi zůstane origoš.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Skvělý motor, perfektní podvozek, malá hmotnost, jezdecká pozice i pro větší postavy. Jedinou standardní slabinou u suzuki jsou opět brzdy i v podobě radiálních tokico.
Recenze
Díky malé hmotnosti je ovládání této dračice hračka ,motor má solidní zátah (od osmi tisíc je to masakr), ovšem v nižších otáčkách jsem osobně po pravdě čekal něco víc. Antihopingová spojka je suprová vymoženost, ale kde je ten adrenalin při surovém podřazení? Podvozek je už v základu sportovně naladěn, tak že si netroufám v něm vrtat, mašina řeže zatáčky jen pomyslet, přední radiální brzdy bohužel vadnou, řešením z doslechu jsou prý pancéřové hadice a pořádné desky. Na zadní jde plynem spolehlivě na první dva převodový stupně (s baťůžkem i na třetí) a velkou noční můrou jsou horizonty! Kupodivu šestý převodový stupeň ještě táhne a není pouze pro snížení spotřeby jako tomu bylo u předchůdkyně K1. Tlumič řízení je sériový, tudíž se nedá nastavit. Někdy by potřeboval malinko přitvrdit, ale to by zase ruce neměli co dělat, že. Je to prostě mazel, vloni jsme si moc neužili kvůli zajíždění motoru, tak si to snad letos vynahradíme!
za mašinu jen chvalím
za tu díru kde bydlíš.. nechvalím...
tak snad někde na silnici.a na brodáku ,,zas ožratej
Vážně krásná.
Díkas všem za pochvalu.....s tím s printem uvidíme jak mi to bude letos časově vycházet .
pěkna
Krasavice