Svižný naháč s dobrou ovladatelností.
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Dobře ovladatelná motorka z nízko posazeným těžistěm. Navíc mi vyhovovalo, že sedím nízko.
Motorku bych doporučil pro - Klidně jako první motorku, když si děláte řidičák na velkou motorku a zároveň máte všech pět pohromadě.
Doplňky na motorce -
PUIG plexi
Brašna na sedadlo spolujezdce
Polepy na ráfek
Recenze
Moje první motorka, chtěl jsem něco, na čem se vyjezdím, ale zároveň mě to nepřestane bavit už po první sezóně.
Mám na ní najeto už něco přes 12000 km z minulé sezóny. Obecně se jezdí dobře, je klidná v nízkých otáčkách na vysokých kvaltech a zároveň začíná být zlobivá od 9000 otáček nahoru. Z nuly na sto se dá dostat za 3,5 sekundy, z nuly na dvě stě jsem s trochu pomalejším rozjezdem dokázal zrychlit za 13,5 sekundy. Skvělá věc je integrovaný ukazatel zařazené rychlosti už z výroby.
Motorka nemá ABS a brzdy jsou účinné, ale ne nějak extra kousavé. Nerovnosti jsou cítit, takže rozbité silnice nejsou ideál, ale není to nic hrozného.
Ovladatelnost je fajn, není třeba se s ní prát. Horší je ovladatelnost ve vyšších rychlostech, zhruba od 190 km/h, tam už jsou znát vibrace a celkově se chování motorky horší.
Úložný prostor je pod sedlem a vejde se tam motolékárnička a pár dalších drobností. Já vozím ještě manometr, vak na věci, vešlo by se i malé nářadí.
Servis je klasika, olej, pneu, brzdové destičky, řetězovka, nic jiného jsem řešit nemusel. Servisní interval na olej je každých 6000 km, což odpovídá, ale taky hodně záleží na vaší jízdě. Když jsem si nedávno měnil olej a filtr po 5500 km, tak jsem v oleji našel drobný sediment a zadní pneu jsem sjel z 80% na 30% za zhruba 5000 km. ?
Spotřeba zase závisí na vaší jízdě, nesledoval jsem přesně, kolik pije, ale při klidné jízdě kolem 5 litrů. Při prasojízdě se z plné k poslední čárce dostanete klidně za 130 km. Zhruba to vycházelo na 10 litrů s non-stop jízdou kolem 200 km/h.
Rozhodně se motorka cítí nejlépe na silnici, dá se s ní i cestovat, ale osobně bych to nedoporučoval. Zaplatíte bolestí, nebo aspoň já jsem zaplatil při jízdě na Grossglockner. Taky to bude dané mojí výškou, ale ani sedlo není moc příjemné na delší cesty a musel jsem dělat časté pauzy na protáhnutí.
Cesta po Grossglockner High Alpine Road
Já tuhle krasavici letos sedlám již 19-tou sezonu, takže o ní něco vím
Je prostě skvělá i bez moderních výmyslů jako třeba konektivita nebo palivová mapa...je to prostě úžasný točivý motor s neskutečně krásným zvukem, pevný rám, skvělý podvozek i dobré brzdy. Je to prostě motorka jak má být - na jízdu pro radost z ní. Spotřebu jsem nikdy neřešil. Když chci tak lítám, tak je jasné že podle toho u pumpy platím
a každá sranda přeci něco stojí. Opravdu jediné co jí chybí je tlumič řízení, ale když s tím počítáš, tak se dá jet pila i bez něj, ale s ním by to bylo přeci jen lepší. Nedám ji ani za nic a dokud na ní vylezu, tak si budem užívat dál... Dávám jí pravidelný servis a kvalitní palivo, takže...a to klepu na dřevo...šlape jak hodinky...Tak si tu svoji taky užívej
Stojí to za to.