Tvoje nová osobní droga, kterou musíš brát velice často a stáváš se na ní čím dál tím víc závislý.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - První dojmy z jízdy byli samozřejmě neuvěřitelné. Je to přeci nejnovější supersport od Hondy a není moc lepších motorek, které byste si mohly koupit na silnici. Hned po usednutí za řídítka mi bylo jasné, že to bude veliká zábava.
Motorku bych doporučil pro - Střelcům, co se toho nebojí
Doplňky na motorce - Plexi MRA, slip-on Akrapovic, jednotka na vyřazení přívěry od Heal-techu
Recenze
Samozřejmě že před prvním vyjetím jsem z ní měl veliký respekt a možná i trochu strach. Co by jste taky chtěli, když máte pod zadkem 217 koní. Ohledně jízdní pozice... nohy jsou hodně zalomené a opravdu nemusíte mít strach, že v zatáčce škrtnete hlásičem. Ku příkladu na okruhu mi motorka ukazovala 53 stupňů náklonu a stupačky byly pořád snad půl metru nad zemí. Při jízdě na okruhu je to samozřejmě super, ale na cestování to moc příjemné není. Pro porovnání je Panigale V4R oproti Fároši cestovní motorka. Ale co si budeme... nový Fároš patří převážně právě na okruh.
Další skvělá věc na pozici jsou řídítka. Ty jsou hodně široké a jsou dost otevřené. To mě prostě baví. Pak tady máme motor. To, jakým stylem jede nad 12 tisíc otáček, je až neuvěřitelné. Sice je nový Fároš hodně dlouze spřevodovaný (na jedničku 182kmh, na dvoku cca 230kmh a na trojku potom přes 270kmh), ale i tak má neuvěřitelnou akceleraci. V podstatě začíná letět až kolem 150, do té doby vám elektronika jak kdyby nepustila plný výkon na zadní kolo, a to i na tu nejsilnější mapu. Zároveň by člověk řekl, že motorka s takovým výkonem, nemůže být hodná a uživatelsky přívětivá, ale to je veliká chyba. Fároš si pořád v podstatě zkousne jakýkoliv kvalt v jakékoliv rychlosti. Dále musím konstatovat, že Honda konečně přidala olejový chladič, který motorce neskutečně prospěl a ještě se mi nestalo, aby se mi motorka někdy přehřívala, a to ani když je venku 35 a víc stupňů. Prostě bomba. Co se týká podvozku, tak mám tu obyčejnější verzi, tudíž s manuálně nastavitelným podvozkem. Ten je naladěný "překvapivě" do sportovna. Nicméně i na rozbité silnici se dá jet poměrně svižně a není to úplně tvrdé prkno. Za mě je podvozek od výroby nastaven adekvátně k typu motorky. Další na řadě jsou brzdy, a co si budeme... brzdí naprosto skvěle a být mám čtyřpístky od Nissinu, tak jsou naprosto dostatečné a je v nich obrovská síla.
Bylo by toho spoustu co o téhle motorce ještě napsat, ale nechci aby to bylo dlouhé jako Máchův Máj. Poslední věc, co bych dodat je, že tahle motorka udělá pár buchet na pumpě smutnými, protože na živo v černé barvě vypadá k nakousnutí.
Tak hlavně s rozumem na takovým žihadle.moc hezký
Pěkná motorka pro střelce.