V pátek zkušební jízda, o víkendu zaplaceno a teď ještě vyřídit pojištění a papíry bude moje :) tak už je moje, při převzetí měla najeto 360 km :)
Motorka koupena od ASKO KC
Výška jezdce: 193 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 250L: Cena, vyšší hmotnost s strašně měkký podvozek
Honda CRF 250M: Nakonec jsem se rozhodl pro moto na polňačky, chci vyzkoušet něco nového
Honda CRF 300L: Cena, vyšší hmotnost a strašně měkký podvozek
První dojmy - Poprvé jsem ji viděl naživo na Motosalonu 2024 v Brně, a prostě je to taková holka rošťanda. Sednul sem si i na CRF 300 a je měká jak žvejka. Myslím, že vzhledem k mému věku a zkušenostem jízdy v terénu, které jsou minimální, to bude více než stačit.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho,komu se líbí :).
Doplňky na motorce - Zatím nic a kromě tepelného štítu na koleno výfuku nic neplánuji. Ale na tohle fakt pozor, protože Frančesca mi propálila kalhoty. Jak říkám, je to rošťanda.
Průměrná spotřeba - 4.28 l/100km
Recenze
Co říci na začátek, měl jsem ji v ruce na hodinku a prostě mě zaujala. Moje Kasandra, V-Strom, zůstane určitě doma ale tahle Italka, Frančesca, prostě přijde jako druhá do stáje. Těším se, kam od baráku dojedu mezi polnostmi a kam se společně podíváme.
Je to prostě něco jiného než jízda po silnici. Na začátek mi rozhodně bude stačit a za rok, za dva, uvidíme jestli mě toto ježdění bude bavit, nebo zůstane jen silnice.
Zkušenosti doplním postupně, jak spolu něco zažijeme :).
Na předání była motorka umytá a připravená s výměnou oleje a olejového filtru. Jo, tak by to mělo být, dealer má palec nohoru :).
20.3.2024 dodělán kryt výfuku, uvidíme jestli to bude držet
22.3.2024 kryt výfuku má najeto 120 km a zatím drží, spokojenost
31.3.2024 cesta z Brna do Lošova po vlastní ose podél D1, v tom větru ze Sahary docela prdel, spotřeba někdo pod 4 litry, potom menší ukázka okolí "terénem" a cesta zpět směr Plumlov, Drahany, Jedovnice, Ochoz a Brno, celkem 200 km najeto za den, na téhle motorce docela záhul :)
Nazdárek,
tak to gratuluju! Info o nové kočce se mi donesla od nejmladšího vrabce, který tě zahlédl asi hned první den. Nu což, pořád koukám kdy se sukně zvedne a spatřím ji na vlastní oči...a furt nic, na italku je asi zima :). Každopádně musíme spolu někam na nějaký lehčí terén vyrazit, né že bych se už cítil vyježděnej (sotva mě to přestalo zdechat při rozjezdech z křižovatky), ale nějaký lehčí kopečky/hrbečky bych možná už zvládnul... Tak hlavně ať jezdí! Zbytek záleží na tvém rozumu a skillu :)
wau.. tohle by se mi strasne hodilo za barak do lesa .. rozepis se klidne.. jak to jezdi, jak ses spokojenej? Co motor, brzdy atd
dogee
Jak jjsem nedávno psal, nejvíce mne naplňuje pocitem spokojenosti a radosti jízda na synkově pařezu.
Tohle samozřejmě pařez není, ale velice dobře chápu tvé rozhodnutí.
Motorka zatím stojí u dovozce, je to předváďečka na které jezdili novináři tady z Motorkáři.cz. Takže fotky přidám, až bude přepsaná na mě a až bude doma :).
Suchá hmotnost dle výrobce 122 kg, ale osobně jsem neměřil. Ale je lehká.
A jo, to sedlo je teda taková žiletka mezi půlky, zvlášť když normálně jezdim na Stromkovi. Ale tak je to hračka na blbnutí a ne jezdeni po Alpách :).
Tohle je mnohem zábavnější, než vrčení po cestě mezi stovkami aut. Moto vypadá dobře, akorát mne hned rozbolel zadek z pohledu na tak úzké sedlo.
Nestyď se a přidej fotočky, skrblíku! A nejlépe z obou stran.
P.S. jaká je hmotnost, když ji tak chválíš?